Ikonografia

O wszechstronności naszej gadać będziem, o polityce i mszach kościelnych takoż.
Awatar użytkownika
Trojden
Postrach tajgi
Postrach tajgi
Posty: 265
Rejestracja: 17 maja 2008, 09:05

Re: Ikonografia

Post autor: Trojden »

Ikonografia na sesjach ma swoje plusy i minusy (według mnie :D). Bo z jednej strony fajne jest gdy każdy gracz może sobie wszystko wyobrazić na swój sposób. Z drugiej strony gdy gracz ma sobie wyobrazić, np. rozmieszczenie pokoi w pałacu hrabiny to jest gorzej :D. Według mnie ikonografia jest dobra, ale tylko w trudnych przypadkach.
"Jasność tysiąca słońc, rozbłysłych na niebie, oddaje moc Jego potęgi. Teraz stałem się Śmiercią, niszczycielem światów"

Bhagawadgita/ J. Robert Oppenheimer
Awatar użytkownika
Pest
Hamierykański tomahawek
Hamierykański tomahawek
Posty: 145
Rejestracja: 06 wrz 2008, 15:33

Re: Ikonografia

Post autor: Pest »

Zgodze się z Drwicielem co do wagi opisu.powinien być on priorytetem a w szczególności jeżeli dokładnie wiemy co mamy powiedzieć graczom.

Z drugiej strony ilkonografia to rewelacyjna oszczędność czasu pod warunkiem, że wcześniej MG przemyśli sprawę i sam dokładnie poprzegląda to co ma do pokazania.Znając swoich graczy powinien wiedzieć czego mogą szukać i na co zwrócą uwagę.

Zdecydowanie ikony powinny być dodatkiem stosowanym od czsu do czasu aby sesja nie zmieniła się w SLIDE SHOW.

A co do klimatu z takiego czy owego systemu to w ilustracjach zawsze dopatruję się tego co jest interesujące nawet jeżeli w dany RPG jeszcze nie grałem.
(...)gdyż erpegi drogi Graczu są jak śilnik w odkurzaczu
wciągną ciebie i twych ziomali lecz wyjdziecie z tego cali
bo cóż może być lepszego niż SESYJA na CAŁEGO?!
ODPOWIEDZ