Tu prosze zgłaszać chęc udziału i wybierać rolę. Konkretne zadania i polecenia/cele otrzymacie po zgłoszeniach.
"Złoto Południa"
Larp dla 25 - 30 osób w tym 5 koordynatorów.
Rzecz dziej się na dalekim Zachodzie miasteczko „Green Hill” 26 lipca1865 - dwa miesiące po zakończeniu wojny secesyjnej. Dwa dni drogi od San Francisco na dawno zapomnianym szlaku gorączki złota z 1849 r. Miasteczko jest zniszczone ale nadal zamieszkałe, przez twardych ludzi. Nowa władza w mieście - Burmistrz Tom Yourk zamierza miasteczko odbudować i uczynić swoim dziedzictwem rodowy (za wszelką cenę).
Porządku w mieście pilnuje szeryf Trumna Jack (Smok), tak, tak jest on zarazem i grabarzem. Jest tu jeden acz solidny Saloon "Koński Ogon" jego właścicielką i szefową (a także opiekunką dziewcząt) jest Janna Bloody (Asia) twarda i nieustępliwa kobieta z przepięknie długimi włosami zapiętymi w koński ogon.
Po okolicy krąży banda niejakiego Billego Oczko nękająca okolicznych farmerów i będąca postrachem dla cywili, dopóki nie złamią oficjalnie w mieście prawa nie można z nimi nic zrobić.
Mówi się że w okolicy pojawiła się też grupa niebezpiecznych Indian pod wodzą Stojącego Wilka, ale podobno to tylko plotki rozsiewane przez Ślepego Jonesa miejscowego głupka
Do miasta przybywa kilku obcych weteranów... czego oni mogą chcieć?
Role:
Szeryf i zastępcy (pomocnicy MG):
1 - Trumna Jack - (Tomasz Smok Wolski)
2 - Antonio Wascez - (ByBus)
3 - John Smith stałe zajęcie barman w Saloonie - (Zawisza)
Banda Billego Oczko:
1 - Billy Oczko - (Prozac)
2 - Szrama Bob - (Daf)
3 - Johnny Wisielec - (Wiś)
4 - Jack Gwałciciel - (Mardock)
5 - UWAGA WOLNY WAKAT!!!
Weterani
1- Major Markus Fecpitrick (Czcibor)
2- Porucznik John.E.Pike - (TW. Janek)
3- Szeregowy Serge Eckarth - (Anhelius)
4- Szergowy Bart Naseby - (Shadus) - były altylerzysta

5- Szeregowy Steven Price - (Legion)
6 - Malkolm Modesty - (Ciurciukasek

Właścicielka Saloonu i jej stadko (role kobiece)
1- Janna Bloody - (Joanna Wolska)
2- Szalona Mooly - (Wiedźma)
3- Kwaśna Zou - (Ewelina)
4- Bezzębna Hanna (czarna) -(Trollica błotna)
5- Mała Suzie (Damaris)
6 -Betty Dreszczyk (Grzybek)
Indianie Stojącego Wilka (może jakieś orkasy - dzicy to dzicy)
1- Stojący Wilk -(Urban Ninja)
2- Ponury Jastrząb -(Trojden)
3- Poranny Kojot - (Hunter)
4- Stopa Antylopy - (Aćka)
5- Kudlaty Remek - (DzuDzu)
6 - Czubaty Niedźwiedź (Sunshine)
Postacie niezależne:)
1. Burmistrz Tom Yourk - (Kraszan)
2. Ślepy Jones - (Boin)
3. Lekarz: Pristilla Christine Sarah MacQuini von Habok- (Mała)
4. Córka Burmistrza Viktoria Yourk - (Hajduczek)
5. Obcy w mieście - (Jankes)
Zapraszam zatem do zgłasznia sie i wyboru postaci. Z czasem coś się może zmienić co do ilości i przewagi różnych frakcji.
Co do ubranek:
Na allegro i w sklepach jest masa kapeluszy (karnawałowe) i plastikowych rewolwerów (na kapiszony) do wyboru każdy ma pewnie jakąś koszulę w kratę i Jeansy. Czego więcej trzeba


Co do miejsc centralnych miasta które trzeba będzie zorganizować:
1. Saloon "Koński Ogon"
2. Dom Szeryfa z więzieniem i zakładem pogrzebowym.
3. Dom Burmistrza
4. Kościół ... hahahah złapałem was kścioła nie ma


WAŻNE:
Walka tylko w obecności MG lub Zastepców:
Tasujemy talię kart od 9 do Asów, rozdajemy po 3 karty na głowę.
Gracze wyciągaja od przeciwnika po 1 karcie.
Wyższa wygrywa.
Przy remisie dociągają ponownie.
Stopniowanie ran:
wyższya figura do 2 punktów - pokonany ranny ale funkcjonuje (obiekt może dostać kilka takich ran i nadal życi ale nie może się bronić)
po wyżej 3 punktów zabity.
Jokery czarne - dostępne tylko dla szeryfa i jego ludzi a także dla rewolwerowców.
W dowolnym momęcie zastepują dowolną kartę do użyca tylko 1 raz na czas gry.
Joker czerwony - przydzielony losowo jednej z postaci w grze daje szansę wygranie każdej walki bez wyjątku. Uwaga może być przekazany innej osobie prze włąściciela - o czym należy poinformowac MG.
Finase: będa odpowiedniki kruyształki = 10$
drewniane złote monet = 1$