31
Orichalcum
Toporiada XI
Topory
Toporiada
Złote Topory
Rawa Gra Szanty
Strona główna » Toporiada » Toporiada 2012
Atrakcje Toporiady I
Sobota, 16 Czerwca 2012

Atrakcje Toporiady 2012 to w zamyśle, cykl artykułów prezentujący program konwentu w trakcie jego powstawania. W miarę pojawiania się kolejnych punktów programu, uczestnicy oraz wszyscy ci, którzy się jeszcze wahają czy przyjechać (świat jest pełen dziwaków) będą informowani o tym co ich może czekać w tym roku we Fryszerce.

Pięć punktów w pięć dni

Pierwsze pięc dni istnienia panelu zgłoszeń zaowocowało pięcioma punktami programu. Najbardziej na tym polu aktywny okazał się Aleksander "Mag" Gruszczyński, który z trzema zgłoszonymi punktami jest na razie autorem 60% programu Toporiady.

Konkursy

Konkursy stanowią zawszę pokaźną część programu Toporiady i zanosi się na to, że w tym roku się to nie zmieni, a to za sprawą Maga, który już teraz zgłosił dwa z nich.

Wszyscy miłośnicy Jungle Speeda z pewnością ucieszą się z wieści, że w tym roku również odbędą się mistrzostwa Toporiady w tę doskonałą grę. Kolejny konkurs to, jakże by inaczej, pierwsze z tegorocznych kalamburów. Sądząc z opisu, mogą być to jedne z trudniejszych kalamburów w dziejach konwentu. Poniżej notki prowadzącego konkursy:

III Mistrzostwa Toporiady w Jungle Speeda

Po raz trzeci zapraszam na najbardziej prestiżowy turniej Jungle Speeda w Polsce. Tym razem możecie się spodziewać sadystycznej kreatywności prowadzącego.

Prowadzący: Aleksander "Mag" Gruszczyński

Magiczne zaklęcia Maga

Magiczne zaklęcia to kalambury, do których hasła zrodziły w umysłach twórców Słownika Języka Polskiego. Spodziewajcie się romboidalnych szczękoczułków i mikrodermabrazji termoizolacyjnej, chociaż raczej nie będzie hiszpańskiej inkwizycji... W tym konkursie nie chodzi o zgadywanie haseł (chociaż też są za to punkty), ale o ich pokazywanie!

Prowadzący: Aleksander "Mag" Gruszczyński

Sesje

Zgodnie z tym co założyliśmy sobie na początku tworzenia Toporiady, sesje mają być i są esencją naszego konwentu. Co roku szczycimy się jedną z największych, jeśli nie największą liczbą sesji w Polsce oraz ich stale rosnącym poziomem. Dodatkowej pikanterii naszym sesjom dodaje fakt, że wszyscy ich uczestnicy, czy to gracze, czy mistrzowie gry, automatycznie biorą udział w konkursie Złote Topory.

Pierwszymi osobami zgłaszającymi sesje na Toporiadę 2012 okazali się być Mag oraz Paweł "Hassan" Ściborek, którzy z urzędu stali się pierwszymi tegorocznymi kandydatami do zdobycia Złotego Topora w kategorii mistrz gry. Obie sesje odbędą się w realiach naszych rodzimych systemów, pierwsza w klasyczne i kultowe Kryształy Czasu, druga zaś, w hit ostatnich lat - Wolsunga. Oto jak sami mistrzowie reklamują swoje sesje:

Kryształy Czasu: Wyspa Niedzwiedzich Kłów

Kiedy Ojciec wysyłał Cię, książę, abyś objął rządy nad wyspą leżącą na krańcach jego włości, pełny euforii zebrałeś ekwipunek i drużynę przyjaciół. Po długim rejsie stanąłeś na dziobie okrętu, aby jako pierwszy ucieszyć oczy widokiem swojej ziemi. Zarządca Twego Ojca miał niewiele do powiedzenia o tej wyspie, więc w czasie podróży wyobrażałeś sobie, co będzie Cię tam czekać. Ale takiego widoku nie przewidziałeś...

Prowadzący: Paweł "Hassan" Ściborek

Wolsung: O psie, który jeździł koleją

W pociągach kursujących nocą przez Akwitanię giną pasażerowie. Ofiary wyglądają jakby zostały zagryzione przez psa, lecz nikt żadnego nigdy nie widział. Niektórzy podejrzewają wilkołaki, ale w tych stronach nie spotkano żadnego od Wielkiej Wojny.


Prowadzący: Aleksander "Mag" Gruszczyński

LARP

Mała ilość LARPów była do tej pory bolączką Toporiady, chcemy jednak to zmienić zachęcając naszych znajomtch i przyjaciół do zgłaszania punktów tego typu. Bardzo nas cieszy, że nasze działania przyniosły już pierwszy efekt w postaci LARPa zgłoszonego przez Pawła "Samuraja" Cholewę. Oto jak sam autor opisuje swój umieszczony w realiach początku XX wieku LARP:

Wycie Kojota

Początek XX wieku, Meksyk, cholerna pustynia a na jej środku nie wiadomo skąd i po co najgorsza speluna jaką w życiu świat widział... Obskurna karczma o wdzięcznej nazwie "Wycie Kojota". Nie wiadomo co bardziej zaskakujące: taka sceneria czy to, że do tej speluny ciągnie cała masa różnych dziwaków, choć to w czasach rewolucji jest normalne... No cóż... Każdy musi czasem odpocząć nawet ty... Zresztą, przecież będziesz tam tylko od zmierzchu do świtu.

Prowadzący: Paweł "Samuraj" Cholewa

Polecamy

Kino RomaMETALOPLASTYKA

Współpraca

Dziki BezGwardia NavisArmia GoblinówRolando CyrilMuzyczne rejsy po MazurachRawa w to mi graj!Ancient ScrollWOPR
Copyrights © 2009 Topory
Powered by piechdesign.pl