Gobliński Cyberpunkowy LD-LARP Dwudniowy!

Unshine
Cuś na kształt tasaka
Cuś na kształt tasaka
Posty: 53
Rejestracja: 06 wrz 2008, 13:13
Lokalizacja: Warszawice
Kontakt:

Gobliński Cyberpunkowy LD-LARP Dwudniowy!

Post autor: Unshine »

CYBERNETYCZNY LONG DISTANCE LARP

Armia Goblinów, w tym roku niezwykle nowoczesna, ma czelność zaprosić Was do niezwykłego, dwudniowego LAPRa, który przy tym nie utrudni Wam uczestnictwa w całym konwencie. Proponujemy Long Distance LARP w klimatach Cyberpunk 2020! Siedem barwnych ekip będzie przemierzać mroczne ulice i zaułki Night City, aby wygrać tysiące eurodolarów, władzę w dzielnicy, sławę w cyberprzestrzeni i - przede wszystkim - przetrwać. W tle handlów, spisków i strzelanin zagadka całkiem nowego sposobu na wysadzenie człowieka w powietrze... Któż nie jest ciekaw rozwiązania?

Night City to nie tylko metropolia - to wielomilionowe muzeum upadku korporacyjnych ideałów. Przepyszne centrum wysokościowców ze szkła i chromu przystrojone rozłożystą Strefą Walki. Policja lawirująca między spiskami potężnych korporantów a wieczną wojną gangów. Dzielnice ludzi zdesperowanych i kwartały ludzi kompletnie zrezygnowanych, opłacających wysokie haracze z comiesięcznego zasiłku. Do tego gracze - bandy zadrutowanych cybertechniką wagabundów rozsiewających chaos, ołów i odłamki granatów wszędzie tam, gdzie rosną pieniądze. Witaj w piekle!

Właśnie w takim miejscu, w 2020 roku odbywa się Toporiada. Wespół z intrygami korporacji i działaniami gangerów przebiegają prelekcje, konkursy i sesje RPG. Ty sam, jako gracz, wybierasz o której godzinie zagrasz z nami, a o której będziesz korzystać z reszty konwentu!
Przez piątek i sobotę gra będzie prowadzić do składania elementów układanki w wybranych przez Was porach, bez niebezpieczeństw i pułapek po drodze, a jedynie pod koniec każdego dnia (przed sesjami i przed zakończeniem) zapraszamy na walne punkty kulminacyjne - z masą akcji, strzelanin, pościgów i krwi lśniącej w kolorowym świetle neonów i reklam. Night City jest bowiem dość bezpieczne w dzień - za to w nocy koncert gra symfonia zabójstw, zbrodni i korupcji.

Zapraszamy do zgłaszania się do ekip!

Microtech
To nie tylko jedna z największych megakorporacji - to chyba najbardziej innowacyjna firma na świecie, trzymająca monopol na rynku komputerów i oprogramowania. Ambicja ich techników odpowiada w ogromnym stopniu za kształt lat przyszłości, przesiąkniętych techniką i wzgardą dawnych czasów.
Ekipa handlowo-techniczna pojawi się, by sprzedać najbardziej wyrafinowany sprzęt w Południowym Night City. Dyrektorem grupy roboczej i Mistrzem Gry będzie Czcibor:
1. Field Commerce Menager: ___
2. Junior Network Specialist: ___
3. Physical Security Assistant: ___
4. Physical Security Assistant: ___

Arasaka
Chyba najpotężniejsza korporacja świata - i najbardziej znienawidzona przez pokolenia graczy. Monopoliści na rynku ochrony są w praktyce skomercjalizowaną mafią. Wymuszają swoje usługi dzięki wywoływaniu zamieszek i niejawnie występują przeciw policji wszędzie tam, gdzie nie przejęli jej kompetencji.
Grupa terenowa z tej firmy przemierza dzielnicę gangów. Dyrektorem i MG ekipy jest TW Janek, a miejsca wolne:
1. Security Menager: ___
2. Senior Cyberspace Specialist: ___
3. Junior Cyberware Specialist: ___
4. SI-SC Security Agent: ___

CyberNews 54
Jeśli informacja jest władzą, to ci ludzie są szafarzami dóbr świata. Jednak częściej się ich widzi jako ostatni sprawny system sądownictwa. Niekompetentna i skorumpowana policja, chciwe megakorporacje, zgniłe resztki władz publicznych, nikt się nie ukryje przed czujnym okiem łowców sensacji - a czasem nawet prawdy.
Ekipa reporterska w miejscu strzelanin? Pomiędzy dwiema korporacjami? Co jak co, ale oni będą mieli naprawdę mnóstwo ciekawej roboty. Mistrzem Gry ekipy będzie Majka:
1. Redaktor kolumny: ___
2. skandalista: MADA
3. Stały współpracownik: ___
4. Kamerzysta: ___

Bozo
Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni? Bozos śmieją się pierwsi, ostatni i zawsze - banda klaunów w pełnym makijażu postanowiła rozbawić Night City do utraty tchu. Nożem wyciąć uśmiech, garotą leczyć depresję, a na spotkanie "smutnych panów" posłać wesołą bombkę - oto przyszłość! oto CyberPunk!
Ewelinkia gustownie poprowadzi najbardziej niepoprawny gang lat dwutysięcznych:
1. Najśmieszniejszy: ___
2. Mr. KaBoom: Elf
3. Człowiek-Pigułka: ___
4. klaun Łomot: ___

Piranie
Kolejny gang naprawdę rozrywkowy - ta grupa punków i oprychów uwielbia czarne skóry i ostrą zabawę. A Wy powinniście już wiedzieć, co jest najlepszą rozrywką piranii, czyż nie?
Mistrzynią Gry i głównym fikserem tej grupy krwistych buntowników i nihilistycznych fighterów będzie Wiedźma:
1. Szef: ___
2. Silencer: ___
3. Horror: ___
4. Ripper: ___

Gekeye-Yakuza
W latach dwutysięcznych komercjalizacji ulega wszystko - nawet gangi. Ta grupa nawszczepianych boosterów nie tylko handluje wszelkim nielegalnym towarem i bije się o władzę w dzielnicy, ale również należy do światowej mafii współpracującej z najbogatszymi zleceniodawcami. Jak to jest być członkiem największego i najpotężniejszego gangu świata?
Fikserem gangu i MGiem będzie Sunshine, a jego ekipą:
1. Bosu: ___
2. Shuta: ___
3. diler: ___
4. Samurai: ___

Psycho Squad
"Jeszcze jeden gang", jak mówi przysłowie. Jednak to nie jest zwykła grupa policji, lecz elitarne oddziały uderzeniowe, zajmujące się najbardziej nawszczepianymi indywiduami. Kiedy ktoś zadrutuje się ponad miarę, kiedy zabraknie w nim człowieka i popadnie w najgorszą odmianę cyberpsychozy, staje się koszmarnym psychopatą - wówczas wysyła się najtwardszych gliniarzy.
Dyspozytorem i MG ekipy zbawicieli Night City jest Marins:
1. Dow. Grupy Taktycznej: ___
2. Strzelec Wyborowy: ___
3. Spec. Broni Wsparcia: ___
4. Spec. Walki Wręcz: ___
Wódki nie pijam, ja nią duszę dezynfekuję!
ODPOWIEDZ