Multisesja: Wojna o Barsawię
- Jankoś
- Boski Arcyrozjebca +k1200
- Posty: 5242
- Rejestracja: 16 maja 2008, 12:31
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
Multisesja: Wojna o Barsawię
Na początek, gwoli wyjaśnienia, czym jest multisesja? Termin, który ukuliśmy sobie aby określać przedsięwzięcie, gdzie kilka różnych grup graczy współdziała w ramach jednej historii, a czyny jednej grupy mają wpływ na losy pozostałych.
W roku 2006 na Toporiadzie zrealizowaliśmy multisesję po raz pierwszy. Mimo jej niewątpliwego sukcesu zarzuciliśmy pomysł na kilka lat, ze względu na jego czasochłonność. Teraz do niego powracamy.
Przed wami mini-kampania do Earthdawna, Wojna o Barsawię, przeznaczona dla czterech drużyn adeptów składających się z od czterech do sześciu graczy i oparta jest na wydarzeniach zawartych w podręcznikach Prelude to War i Barasive at War. Poniżej krótki zarys całego wydarzenia.
LARP: Deklaracja Separacji i Wojny (czwartek dwie godziny przed rozpoczęciem sesji)
Lądowanie teherańskiego behemota Triumf na żywogłazie Ayodhya, świętym miejscu Obsydian i T’skrangów, nie pozostawiło nikogo w Barsawii obojętnym. Ta demonstracja siły Therańskiego Imperium rozwiała wszelkie wątpliwości co do jego intencji. Od tamtej chwili wojna o Barsawię stała się tylko kwestią czasu…
LARP przeznaczony jest dla wszystkich uczestników multisesji niezależnie od tego czy biorą oni udział w czwartkowej czy piątkowej rozgrywce, oczywiście obecność nie jest wymagana do wzięcia udziału w późniejszych wydarzeniach, ale z pewnością da on dużą wiedzę na temat ich tła. Uczestnicy LARPA będą mogli zdobyć bonusy dla swoich drużyn w dalszej rozgrywce.
Prowadzący: Hubert :Jankoś" Jankowski, Maciej"Ślimak" Winnicki
Sesja: Wojna o Barsawię – Połowy Diamentów (czwartek)
Nastały ciężkie czasy dla dopiero co odrodzonego Domu T'skambras. Sojusz Imperium Therańskiego i Domu K'tenshin oraz świeżo ustanowiona dominacja tego drugiego na całym południowym odcinku Wężowej Rzeki praktycznie odcięła Dom Rwących Wód od reszty Barsawii. Ten fakt, oraz zadawniona wrogość między Domem T'skambras a Domem Dziewięciu Diamentów sprawiła, że to właśnie jego członkom powierzono kluczową dla frontu rzecznego misję. Od powodzenia maleńkiej floty wojennej Domu Rwących Wód pod dowództwem Jedaiyena Westhralla kapitana słynnej Żądzy Astendar zależeć ma inna, znacznie większa operacja...
Prowadzący: Hubert "Jankoś" Jankowski
Sesja: Wojna o Barsawię – Skawiański Przemyt (czwartek)
Sześć tygodni po przekazaniu gubernatorowi Kyprosowi i generałowi Nikarowi Deklaracji Separacji i Wojny rusza ofensywa sprzymierzonych sił Barsawii. Plan strategów Throalu przewiduje całkowitą izolację twierdzy Triumf od zapasów i posiłków transportowanych Wężową Rzeką z Vivane. Dom Syrtis ze swoimi jedenastoma jednostkami pływającymi stanowi największą siłę sprzymierzonych w wojnie rzecznej. Niestety, najpotężniejszy okręt Domu Smoczego Księżyca – Syrtyjski Pancernik, nie jest w pełni sprawny. Na szczęście Skawianie – nowi sojusznicy Domu Syrtis, są w posiadaniu środków mogących przywrócić najgroźniejszy statek na Wężowej Rzece do pełnej funkcjonalności. Jedynym problemem pozostaje przeszmuglowanie cennego ładunku tuż pod czujnym okiem Theran i floty Domu K'tenshin...
Prowadzący: Maciej"Ślimak" Winnicki
Sesja: Wojna o Barsawię – Maszyny Wojenne (piątek)
Nad Mglistymi Bagnami znikają therańskie statki powietrzne. Pogłoski łączą te tajemnicze zniknięcia ze smoczycą Aban, której leże znajduje się w okolicy. Czego jednak nikt się nie domyśla, a bardzo niewielu wie, statki zostały przechwycone niemalże bez szkód i strat, i teraz, są w posiadaniu Floty Powietrznej Throalu. Niestety problemem pozostaje... zasilanie. Wysysanie energii z niewolników za pomocą therańskiej magii krwi byłoby nie do pomyślenia dla throalskiego dowództwa. Na szczęście i tu z pomocą przychodzą Wielkie Smoki, które opracowały magiczne silniki pozwalające użyć imperialnych maszyn przeciw ich twórcom. Jedyny szkopuł w tym, aby znalazły się one w odpowiednim miejscu, o odpowiednim czasie...
Prowadzący: Hubert"Jankoś" Jankowski
Sesja: Wojna o Barsawię – Wiec Przy Kryształowym Łuku (piątek)
Tylko trzy z dziewięciu największych trollowych klanów podpisały Deklarację Separacji i Wojny. Bez poparcia wszystkich klanów górskich Trolli sprzymierzeni nie będą w tanie przeciwstawić się militarnej potędze Thery w powietrzu. Właśnie dlatego, sam generał Ilmorian, wódz naczelny Throalskiej Floty Powietrznej, wyruszył z misją dyplomatyczną do Kryształowych Szczytów. Niestety, jak się okazuje, samo zwołanie wiecu klanów to już nie lada wyzwanie...
Prowadzący: Maciej"Ślimak" Winnicki
Sesja Finałowa: Wojna o Barsawię – Oblężenie Twierdzy Triumf (sobota 4 godziny przed finałem Złotych Toporów).
Przygotowania poczyniono najlepiej jak się dało. Strategia została sporządzona, rozkazy wydane. Nie pozostało nic innego jak ruszyć w bój. Za wolność! Za równość! Za Barsawię!
W sesji finałowej uczestniczyć będą najlepsi gracze wybrani przez nas z sesji czwartkowych i piątkowych. To właśnie oni będą mieli zaszczyt poprowadzić atak na therańskiego behemota i na stałe zapisać się w barsawiańskich legendach.
Prowadzący: Hubert"Jankoś" Jankowski, Maciej"Slimak" Winnicki
Uczestnictwo w Wojnie o Barsawię oraz garść kwestii organizacyjnych
Ze względu na rozmiary przedsięwzięcia oraz ilość materiałów potrzebnych do przygotowania zapisy do multisesji będą odbywały się tylko przed konwentem (najpóźniej do środy, 31 lipca 2013 do godziny 24.00). Każda drużyna będzie miała przygotowane po cztery postaci męskie i dwie żeńskie. „Minimum logistyczne” drużyny to czterech graczy. Celem zgłoszenia się należy napisać jakieś swoje podstawowe dane personalne (wystarczy imię, nazwisko i telefon kontaktowy) na adresy: slimak@topory.org oraz jankos@topory.org, prosimy też napisać w której z czterech sesji chcecie wziąć udział. Rezerwujemy sobie możliwość przesunięcia kogoś z jednej sesji na drugą w obrębie tego samego dnia.
Uczestnictwo w czwartkowym LARPie nie będzie wymagało strojów, ani żadnych innych rekwizytów.
Bardzo prosimy uczestników multisesji o zaznajomienie się z realiami i mechaniką Earthdawna przynajmniej w stopniu minimalnym. Jest jeszcze na to czas.
Do zobaczenia w Barsawii!
W roku 2006 na Toporiadzie zrealizowaliśmy multisesję po raz pierwszy. Mimo jej niewątpliwego sukcesu zarzuciliśmy pomysł na kilka lat, ze względu na jego czasochłonność. Teraz do niego powracamy.
Przed wami mini-kampania do Earthdawna, Wojna o Barsawię, przeznaczona dla czterech drużyn adeptów składających się z od czterech do sześciu graczy i oparta jest na wydarzeniach zawartych w podręcznikach Prelude to War i Barasive at War. Poniżej krótki zarys całego wydarzenia.
LARP: Deklaracja Separacji i Wojny (czwartek dwie godziny przed rozpoczęciem sesji)
Lądowanie teherańskiego behemota Triumf na żywogłazie Ayodhya, świętym miejscu Obsydian i T’skrangów, nie pozostawiło nikogo w Barsawii obojętnym. Ta demonstracja siły Therańskiego Imperium rozwiała wszelkie wątpliwości co do jego intencji. Od tamtej chwili wojna o Barsawię stała się tylko kwestią czasu…
LARP przeznaczony jest dla wszystkich uczestników multisesji niezależnie od tego czy biorą oni udział w czwartkowej czy piątkowej rozgrywce, oczywiście obecność nie jest wymagana do wzięcia udziału w późniejszych wydarzeniach, ale z pewnością da on dużą wiedzę na temat ich tła. Uczestnicy LARPA będą mogli zdobyć bonusy dla swoich drużyn w dalszej rozgrywce.
Prowadzący: Hubert :Jankoś" Jankowski, Maciej"Ślimak" Winnicki
Sesja: Wojna o Barsawię – Połowy Diamentów (czwartek)
Nastały ciężkie czasy dla dopiero co odrodzonego Domu T'skambras. Sojusz Imperium Therańskiego i Domu K'tenshin oraz świeżo ustanowiona dominacja tego drugiego na całym południowym odcinku Wężowej Rzeki praktycznie odcięła Dom Rwących Wód od reszty Barsawii. Ten fakt, oraz zadawniona wrogość między Domem T'skambras a Domem Dziewięciu Diamentów sprawiła, że to właśnie jego członkom powierzono kluczową dla frontu rzecznego misję. Od powodzenia maleńkiej floty wojennej Domu Rwących Wód pod dowództwem Jedaiyena Westhralla kapitana słynnej Żądzy Astendar zależeć ma inna, znacznie większa operacja...
Prowadzący: Hubert "Jankoś" Jankowski
Sesja: Wojna o Barsawię – Skawiański Przemyt (czwartek)
Sześć tygodni po przekazaniu gubernatorowi Kyprosowi i generałowi Nikarowi Deklaracji Separacji i Wojny rusza ofensywa sprzymierzonych sił Barsawii. Plan strategów Throalu przewiduje całkowitą izolację twierdzy Triumf od zapasów i posiłków transportowanych Wężową Rzeką z Vivane. Dom Syrtis ze swoimi jedenastoma jednostkami pływającymi stanowi największą siłę sprzymierzonych w wojnie rzecznej. Niestety, najpotężniejszy okręt Domu Smoczego Księżyca – Syrtyjski Pancernik, nie jest w pełni sprawny. Na szczęście Skawianie – nowi sojusznicy Domu Syrtis, są w posiadaniu środków mogących przywrócić najgroźniejszy statek na Wężowej Rzece do pełnej funkcjonalności. Jedynym problemem pozostaje przeszmuglowanie cennego ładunku tuż pod czujnym okiem Theran i floty Domu K'tenshin...
Prowadzący: Maciej"Ślimak" Winnicki
Sesja: Wojna o Barsawię – Maszyny Wojenne (piątek)
Nad Mglistymi Bagnami znikają therańskie statki powietrzne. Pogłoski łączą te tajemnicze zniknięcia ze smoczycą Aban, której leże znajduje się w okolicy. Czego jednak nikt się nie domyśla, a bardzo niewielu wie, statki zostały przechwycone niemalże bez szkód i strat, i teraz, są w posiadaniu Floty Powietrznej Throalu. Niestety problemem pozostaje... zasilanie. Wysysanie energii z niewolników za pomocą therańskiej magii krwi byłoby nie do pomyślenia dla throalskiego dowództwa. Na szczęście i tu z pomocą przychodzą Wielkie Smoki, które opracowały magiczne silniki pozwalające użyć imperialnych maszyn przeciw ich twórcom. Jedyny szkopuł w tym, aby znalazły się one w odpowiednim miejscu, o odpowiednim czasie...
Prowadzący: Hubert"Jankoś" Jankowski
Sesja: Wojna o Barsawię – Wiec Przy Kryształowym Łuku (piątek)
Tylko trzy z dziewięciu największych trollowych klanów podpisały Deklarację Separacji i Wojny. Bez poparcia wszystkich klanów górskich Trolli sprzymierzeni nie będą w tanie przeciwstawić się militarnej potędze Thery w powietrzu. Właśnie dlatego, sam generał Ilmorian, wódz naczelny Throalskiej Floty Powietrznej, wyruszył z misją dyplomatyczną do Kryształowych Szczytów. Niestety, jak się okazuje, samo zwołanie wiecu klanów to już nie lada wyzwanie...
Prowadzący: Maciej"Ślimak" Winnicki
Sesja Finałowa: Wojna o Barsawię – Oblężenie Twierdzy Triumf (sobota 4 godziny przed finałem Złotych Toporów).
Przygotowania poczyniono najlepiej jak się dało. Strategia została sporządzona, rozkazy wydane. Nie pozostało nic innego jak ruszyć w bój. Za wolność! Za równość! Za Barsawię!
W sesji finałowej uczestniczyć będą najlepsi gracze wybrani przez nas z sesji czwartkowych i piątkowych. To właśnie oni będą mieli zaszczyt poprowadzić atak na therańskiego behemota i na stałe zapisać się w barsawiańskich legendach.
Prowadzący: Hubert"Jankoś" Jankowski, Maciej"Slimak" Winnicki
Uczestnictwo w Wojnie o Barsawię oraz garść kwestii organizacyjnych
Ze względu na rozmiary przedsięwzięcia oraz ilość materiałów potrzebnych do przygotowania zapisy do multisesji będą odbywały się tylko przed konwentem (najpóźniej do środy, 31 lipca 2013 do godziny 24.00). Każda drużyna będzie miała przygotowane po cztery postaci męskie i dwie żeńskie. „Minimum logistyczne” drużyny to czterech graczy. Celem zgłoszenia się należy napisać jakieś swoje podstawowe dane personalne (wystarczy imię, nazwisko i telefon kontaktowy) na adresy: slimak@topory.org oraz jankos@topory.org, prosimy też napisać w której z czterech sesji chcecie wziąć udział. Rezerwujemy sobie możliwość przesunięcia kogoś z jednej sesji na drugą w obrębie tego samego dnia.
Uczestnictwo w czwartkowym LARPie nie będzie wymagało strojów, ani żadnych innych rekwizytów.
Bardzo prosimy uczestników multisesji o zaznajomienie się z realiami i mechaniką Earthdawna przynajmniej w stopniu minimalnym. Jest jeszcze na to czas.
Do zobaczenia w Barsawii!
"Rava urbs mea,societas "Secures" vita mea"
Dajcie żyć po swojemu - grzesznemu,
A i świętym żyć będzie przyjemniej!
Dajcie żyć po swojemu - grzesznemu,
A i świętym żyć będzie przyjemniej!
- Tomasz Smok Wolski
- Polucja drwala
- Posty: 215
- Rejestracja: 31 lip 2009, 18:30
- Lokalizacja: Piastów
Re: Multisesja: Wojna o Barsawię
Aż żal że nie mogę zagrać
Czołem biję będąc w tak zacnym gronie RPG-owym.
Jeno trza mi uważać na ostrza coby się nie pozacinać.
Oj pohulamy My pohulamy, na Dzikich Polach i w krwi pohańca zamoczym Topory
Jeno trza mi uważać na ostrza coby się nie pozacinać.
Oj pohulamy My pohulamy, na Dzikich Polach i w krwi pohańca zamoczym Topory
- Ślimak
- Conan™ Seria Limitowana
- Posty: 1341
- Rejestracja: 16 maja 2008, 20:29
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
Re: Multisesja: Wojna o Barsawię
Możesz. Pi**dol prowadzenie. Wygraj se konkurs na gracza...
Religion is like a penis. It's fine to have one and it's fine to be proud of it, but please don't whip it out in public and start waving it around... and PLEASE don't try to shove it down my child's throat.
Re: Multisesja: Wojna o Barsawię
To już wiem co będę robił na Toporiadzie
A żeby Was pokręciło, a żeby Wam orzeszki spuchli !!!
- Ślimak
- Conan™ Seria Limitowana
- Posty: 1341
- Rejestracja: 16 maja 2008, 20:29
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
Re: Multisesja: Wojna o Barsawię
Hubert weź ten tekst wyedytuj bo aż oczy bolo, że un tak cięgiem.
K8 dobrze!k8 pisze:To już wiem co będę robił na Toporiadzie
Religion is like a penis. It's fine to have one and it's fine to be proud of it, but please don't whip it out in public and start waving it around... and PLEASE don't try to shove it down my child's throat.
- Tomasz Smok Wolski
- Polucja drwala
- Posty: 215
- Rejestracja: 31 lip 2009, 18:30
- Lokalizacja: Piastów
Re: Multisesja: Wojna o Barsawię
A potem nie zlanczują że nie było DP
Czołem biję będąc w tak zacnym gronie RPG-owym.
Jeno trza mi uważać na ostrza coby się nie pozacinać.
Oj pohulamy My pohulamy, na Dzikich Polach i w krwi pohańca zamoczym Topory
Jeno trza mi uważać na ostrza coby się nie pozacinać.
Oj pohulamy My pohulamy, na Dzikich Polach i w krwi pohańca zamoczym Topory
- Ślimak
- Conan™ Seria Limitowana
- Posty: 1341
- Rejestracja: 16 maja 2008, 20:29
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
Re: Multisesja: Wojna o Barsawię
Na naszych sesjach też może być DPTomasz Smok Wolski pisze:A potem nie zlanczują że nie było DP
If you know what I mean...Ślimak pisze:Każda drużyna będzie miała przygotowane po cztery postaci męskie i dwie żeńskie.
Religion is like a penis. It's fine to have one and it's fine to be proud of it, but please don't whip it out in public and start waving it around... and PLEASE don't try to shove it down my child's throat.
Re: Multisesja: Wojna o Barsawię
Ku..a, sam bym zagrał...k8 pisze:To już wiem co będę robił na Toporiadzie
"Kiedyś obudzicie się ze zdziwieniem, że dymają was z każdej strony na zmiany. Raz dobre, raz lepsze".
Re: Multisesja: Wojna o Barsawię
Może uda nam się zebrać ekipę (i MG ) do gry po Toporiadzie?
Gdy nadejdzie dzień sądu najładniejszy z najładniejszych przyzwie zapomnianych. W lewą dłoń weźmie on magiczne figury, w prawicy będzie dzierżył księgę złą i słowami swymi sprawi że klan bez nazwy z popiołów powstanie.
- Ślimak
- Conan™ Seria Limitowana
- Posty: 1341
- Rejestracja: 16 maja 2008, 20:29
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
Re: Multisesja: Wojna o Barsawię
W twoim przypadku nic nie stoi na przeszkodzie, możesz spokojnie uczestniczyć w LARPie i jednej z piątkowych sesji, być może również w sesji finałowej.Sąsiad pisze:Ku..a, sam bym zagrał...
Jak na razie chętnych do gry na Toporiadzie jest równe 0 - tyle mam zgłoszeń (1 jeśli liczyć deklarację k8 za ostateczną), więc może się okazać, że w Barsawii niespodziewanie wybuchnie pokój. Co do zagrania tego po Topo - jak zainteresowanie będzie równie duże to nie widzę tego.Rijel pisze:Może uda nam się zebrać ekipę (i MG ) do gry po Toporiadzie?
Religion is like a penis. It's fine to have one and it's fine to be proud of it, but please don't whip it out in public and start waving it around... and PLEASE don't try to shove it down my child's throat.