Strona 1 z 2

Sekcje organizacyjne na Topo 2009

: 10 maja 2009, 22:07
autor: Jankoś
Uaktualniony podział na sekcje organizacyjne:

Koordynatorzy:
-Rafał "Kraszan" Kraska - koordynator do spraw finansowo-organizacyjnych
-Hubert "Jankoś" Jankowski - koordynator do spraw programowych
Sekcja I
Organizator: Joanna "Aćka" Kruczyk
Zakres obowiązków: Przygotowywanie posiłków dla gości konwentu. Opieka nad sklepem konwentowym.
- Aleksandra „Badi” Badowska
- Sonia „Sonic” Żaczkiewicz
- Joanna „Brosia” Brocka
- Łukasz "Xarion" Kaczmarek
- Magdalena „Dziczek” Dzika
- Mateusz "Mati" Ozimek
Sekcja II
Organizator: Katarzyna „Bączek” Jastrzębska
Zakres obowiązków: Przygotowanie oraz dystrybucja wszelkich materiałów reklamowych ,tekstowych , informacyjnych związanych z Toporiadą przed konwentem i w czasie jego trwania. Między innymi :zaproszeń, programów konwentu, tablic informacyjnych ,tekstów reklamujących konwent w mediach, plakatów , identyfikatorów, koszulek, gazetki konwentu, dyplomów za konkursy ,listy obecnych na konwencie . Także obsługa akredytacji, opieka nad gośćmi i oprowadzanie nowo przybyłych konwentowiczów..
- Maciej „Hunter” Piech
- Piotr „ HotShot” Piech
- Joanna „Rodzynek” Żebrowska
- Emilia „Amelka” Szymańska
- Agata „Sarenka” Filipczak
- Lidia „Mafefka” Kuzyniak
- Konrad „Rijel” Kacprzak
- Kamil „Gerber” Tęczyński
- Piotr „Suja” Sujka
- Paweł „Drwiciel” Witczak
- Agnieszka "Phishy" Taper
-Martyna "Tysia" Ciszewska
Sekcja III
Organizator: Piotr „Sąsiad” Witczak
Zakres obowiązków: Przygotowanie czwartkowego LARPA/LARPÓW
Sekcja IV:
Organizator:Andrzej „Jankes” Jankowski
Zakres obowiązków: Logistyka oraz rozplanowanie i nadzór nad dyżurami. Przygotowanie terenu Toporiady (między innymi namioty itp.) , opieka nad polem namiotowym, rozplanowanie przestrzenne konwentu.
- Marcin „Cinek” Kamiński
- Tomasz „Ziomek” Rzącki
- Rafał „Gary” Spała
- Patryk „Sknerus” Kopeć
- Jakub „Dafi” Krawczyk
- Piotr „Litl” Podczaski
- Marcin „Mardock” Antosik
- Sylwester „Kryka” Kryczka
- Piotr „Sekret” Sekrecki
-Piotr "Ziomal" Rzącki
-Marek "Cichy" Ciszewski
Sekcja V:
Organizator: Konrad "k8" Kaczmarek
Zakres obowiązków: Opieka nad poszczególnymi punktami programu. Zapewnienie odpowiednich warunków i przygotowanie miejsca na poszczególne punkty programu. Zakupienie nagród na konkursy.
Pilnowanie przestrzegania czasu trwania poszczególnych punktów programu.
-Sebastian „Trojden” Ludwicki
- Piotr „Banan” Banasiński
- Katarzyna „Ilime” Nosalska
- Hubert „Dżudżu” Ozimek
-Przemysław „Żuczek” Żaczkiewicz
-Piotr "Urban Ninja" Tęczyński
-Paulina "Paula" Błędek
-Adam "Sadam" Gołka
-Anna "Niemczynka" Howaniec
Sekcja VI
Organizator Wojciech "Prozac" Anuszczyk
Przygotowanie filmu przed toporiadowego i filmu i zdjęć z Toporiady
Sekcja VII
Organizator Maciej "Ślimak" Winnicki
Marek "Gasin" Gasiński
Zorganizowanie sobotniego koncertu.

Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009

: 11 maja 2009, 16:05
autor: Xarion
Halo halo w dwóch sekcjach jestem. Zdecydujcie sie moze :)

Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009

: 11 maja 2009, 16:54
autor: Jankoś
Już poprawione jesteś w sekcji I.

Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009

: 06 cze 2009, 11:18
autor: Cichy
Chciałbym zapytać czy wszelkie plany odnośnie wypełnienia swoich obowiązków będą uzgadniane telefonicznie czy na łanach forum??
Osobiście wolałbym telefonicznie z racji mojego słabego dostępu do internetu.

Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009

: 06 cze 2009, 12:38
autor: Jankoś
To zależy od szefów sekcji ,ale myślę że za pośrednictwem forum. Przez telefon to szefowie sekcji mogliby zbankrutować, a póki co nie przewidujemy służbowych komórek :D

Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009

: 06 cze 2009, 14:08
autor: Xarion
Cichy pisze: Osobiście wolałbym telefonicznie z racji mojego słabego dostępu do internetu.
Podobno handlujesz satelitarnym internetem to jaki problem sobie zniżke załatwić w firmie ? :)

PS: taki żarcik ;)

Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009

: 08 cze 2009, 08:31
autor: Kraszan
proszę o zakończenie prac na d plakatem toporiadowym, chodzi mi o treść. mój grafik nie będzie dostępny od 8 do 25 czerca. w lipcu mogę mieć ja urlop i bedzie problem. prosze ustalic co ma byc na plakacie jaka tresc i przesłać mi finalny projekt ja zrobie plakaty i rolapy.

Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009

: 08 cze 2009, 22:15
autor: Gerber
To ten mój plakat przeszedł w końcu czy nie? A jeśli tak to ja o treści nic nie wiem. Miałem po prostu dostarczyć go na płycie a napisy (oczywiście oprócz tych głównych, czyli: "Toporiada edycja V") i takie tam inne cuda miał dodać ktoś inny z tego co wiem. Kraszanie odebrałeś w ogóle ten plakat bo ja go wypalonego na DVD zostawiłem do odebrania w Rafie jakiś miesiąc temu.

Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009

: 10 cze 2009, 12:14
autor: Kraszan
sam plakat posiadam, potrzebuje tekst no chyba ze mam sobie go sam wymyslic. to oki zrobie .

Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009

: 10 cze 2009, 20:50
autor: ziomal
widze, ze zostalem wpisany do sekcji IV, chociaz sie na ochotnika nie zglaszalem ;p
no niech bedzie, tylko od razu uprzedzam (bo od pewnych zrodel sie dowiedzialem, ze chodzi miedzy innymi o prowadzenie samochodu): nie wiem dokladnie kiedy dojade na toporiade, bo mam praktyki na uczelni. postaram sie jak najszybciej dotrzec na konwent (moze uda mi sie nawet i caly czwartek i piatek urwac z praktyk), ale jesli chodzi o prowadzenie samochodu to raczej tylko w pierwszy dzien jak bede. pozniejsze dni raczej odpadaja, bo po % nie jezdze :)