Strona 6 z 7

Re: Sesje na Toporiadzie

: 15 lip 2009, 18:28
autor: Shadus
Wprowadzając jasność w wasze domysły: Wszystkich klap jest 4. Cztery, four, vier, shi, itp.

Re: Sesje na Toporiadzie

: 15 lip 2009, 21:43
autor: Shila
Shi? Shi? ktoś powiedział Shi? ^^ (tak, tak, wiem co to znaczy, wiem)

Btw. jak tu już offtop się wdarł.
Jestem Shadus. Gracze Lineage 2 mogą mnie kojarzyć z pewnej opowieści o wszechpotężnym paladynie.
Jeśli mówimy o Allseronie, to przychodzi mi na myśl taki jeden Aquaris. Ale to jest raczej chyba nadal aktualna opowieść, więc nie wiem na pewno o kim mówimy ^^

Re: Sesje na Toporiadzie

: 16 lip 2009, 18:21
autor: Shadus
Piękna Shilo, na pewno wpadło CI w ucho imię Anhelius, Shadus, Kharger oraz cudowny nieśmiertelny etc Hyperion^^

Re: Sesje na Toporiadzie

: 16 lip 2009, 18:58
autor: Hotshot
chyba Peon Przodowy :P

Re: Sesje na Toporiadzie

: 16 lip 2009, 19:54
autor: Unshine
Lamerzy ;P. Pomieszczenie może być zbudowane z dwóch ścian na planie przypominającym kajak. Coś w stylu (). Wówczas liczba klap, ścian, podłóg i sufitów się zgadza. Zresztą niekoniecznie ściany muszą być takimi łukami, mogą to być właście podłoga i sufit. Przy odpowiednim dopasowaniu proporcji długość/wysokość nie będzie wątpliwości, że mówimy o podłodze i suficie, choć będą się ze sobą stykać. Opcjonalnie można też krzywić różne powierzchnie ścian i wcale nie łamać praw geometrii jak Lovecraft. Ba, i tak jeszcze nie rozpatrywałem krzywizn riemanowskich, a jedynie euklidesowe. Banał ;o).

Poza tym z wypowiedzi Shadusa wcale nie wynika tak kategorycznie, że każda ściana musi mieć klapę, lecz raczej kategorycznie wynika, że nie może być więcej niż jedna klapa na jednej ścianie (podłodze/suficie). Sytuacja, w której niektóre ściany nie mają klap, nie przeczyłaby opisowi Shadusa nawet, gdyby miał być on kompletnym opisem pomieszczenia. A nie jest.
Napisano przecież wyraźnie, że mowa o dostrzeganiu tych klap i ścian. Z reguły nie da rady widzieć wszystkich ścian pokoju, w którym się przebywa, jednocześnie widząc sufit i podłogę. Być może na ścianach za naszymi plecami są dodatkowe klapy. Albo ich tam nie ma. Może nawet ścian za nami nie być, a zaduch jest wynikiem bezwietrzności.

PS Savarian: graniastosłup foremny to sześcian i tylko sześcian.

Re: Sesje na Toporiadzie

: 17 lip 2009, 07:11
autor: savarian
Sunshine pisze: PS Savarian: graniastosłup foremny to sześcian i tylko sześcian.
Pewnie chodziło mi o prosty :p

Re: Sesje na Toporiadzie

: 17 lip 2009, 10:06
autor: ^sadam
Macie problemy.. a to mnie się dziwią, że mam chore rozkminy :D :twisted: .

Re: Sesje na Toporiadzie

: 17 lip 2009, 14:25
autor: Ziomek
Sunshine pisze: PS Savarian: graniastosłup foremny to sześcian i tylko sześcian.
Ciekawe ;)
A ja myślałem, że graniastosłup foremny, to taki, którego ściany są prostokątami a podstawy wielokątami foremnymi przystającymi...

Re: Sesje na Toporiadzie

: 17 lip 2009, 20:53
autor: Skner
a ja myślałem ze jest do jurkoidalny kształt pojemny z odchyleniem przeciążeniowym lewego jądra mroku według teorii afgańskiego teoretyka Pałenjusza, zajmującego się badaniami nad zmiennością oraz natura klap w procesie występowania naściennego względem żywej jednostki postawionej w warunkach czasu i przestrzeni dającej zdefiniować się jakimikolwiek prawami.

Re: Sesje na Toporiadzie

: 19 lip 2009, 14:09
autor: Ojciec Dyrektor
StarCraft RPG

Ciężki, ogromny i toporny Battlecruiser przemierzający przestrzeń kosmiczną w kierunku Aresis, przyjaznej biologicznie Planecie, która uległa procedurze kolonizacji cztery dekady temu, na swoim obszernym pokładzie transportuję również grupę najemników. Istotną cechą ich misji jest anonimowość, a jej pomyślne zakończenie uzależnione od skutecznego działania. Głównym zagrożeniem regionu jest nieformalna frakcja piratów, którzy często uznają nowe kolonie za własność bez przeprowadzenia referendum. Jak poradzi sobie z tym problemem nieustraszona grupa najemników i jaką wybierze ścieżkę by przynieść dumę Kartelowi Kel-Moria?