Komitet Organizacyjny

A co!
Awatar użytkownika
Ziomek
Postrach tajgi
Postrach tajgi
Posty: 366
Rejestracja: 26 paź 2008, 22:31
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Re: Komitet Organizacyjny

Post autor: Ziomek »

Ja mogę robić za kierowcę (zarówno przed jak i w trakcie Toporiady - w drugim przypadku powiedzmy do godziny 21 ;) ). Samochód w okresie przedtoporiadowym też się powinien znaleźć.
"Kładę laskę na to czy masz dysleksję, dysortografię, dysgrafię czy jeszcze jakieś inne dysmózgowie. Staraj się, bo napierdzielanie ortami jak gnojem po polu to zwykłe niedbalstwo!"
Awatar użytkownika
Bączek
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Posty: 603
Rejestracja: 16 maja 2008, 14:03

Re: Komitet Organizacyjny

Post autor: Bączek »

I Zebranie Komitetu Organizacyjnego
21 marca 2009

Obecni:
-Hubert „Jankoś” Jankowski
-Joanna „Aćka” Kruczyk
-Konrad „k8” Kaczmarek
-Piotr „Sąsiad” Witczak
-Andrzej „Jankes” Jankowski
-Katarzyna „Bączek” Jastrzębska

Ustalenia:
1. Przyporządkowanie członków stowarzyszenia i osób zaprzyjaźnionych do poszczególnych sekcji:
Sekcja I – Joanna „Aćka” Kruczyk
- Aleksandra „Badi” Badowska
- Sonia „Sonic” Żaczkiewicz
- Joanna „Brosia” Brocka
- Paulina „Paula” Błędek
- Magdalena „Dziczek” Dzika
- Adam „Sadi” Gołka

Sekcja II – Katarzyna „Bączek” Jastrzębska
- Maciej „Hunter” Piech
- Piotr „ HotShot” Piech
- Joanna „Rodzynek” Żebrowska
- Emilia „Amelka” Szymańska
- Agata „Sarenka” Filipczak
- Lidia „Mafefka” Kuzyniak
- Konrad „Rijel” Kacprzak
- Kamil „Gerber” Tęczyński
- Piotr „Suja” Sujka
- Paweł „Drwiciel” Witczak
- Agnieszka "Phishy" Taper

Sekcja III – Piotr „Sąsiad” Witczak
Mistrzowie Gry dobrani przez opiekuna sekcji.

Sekcja IV – Andrzej „Jankes” Jankowski
- Marcin „Cinek” Kamiński
- Tomasz „Ziomek” Rzącki
- Daniel „Dziadek” Szymczak
- Rafał „Gary” Spała
- Patryk „Sknerus” Kopeć
- Piotr „Urban Nina” Tęczyński
- Mateusz „Mati” Ozimek
- Jakub „Dafi” Krawczyk
- Piotr „Litl” Podczaski
- Marcin „Mardock” Antosik
- Sylwester „Kryka” Kryczka
- Piotr „Sekret” Sekrecki

Generalnie do tej sekcji będą należeć te osoby, które nie zostały przydzielone do innych zadań. Lista nie jest zamknięta i zostaną na niej umieszczone jeszcze kolejne osoby, które już zostały przydzielone gdzie indziej. Wiąże się to z faktem, iż część zadań poszczególnych komórek zostanie wykonana przed Toporiadą i osoby te na konwencie by nie miały żadnych obowiązków. Kładzie się nacisk tutaj na dyżury i Pan Andrzej już na spokojnie, we własnym zakresie, opracuje listę.

Sekcja V – Konrad „k8” Kaczmarek
- Łukasz „Xarion” Kaczmarek
-Sebastian „Trojden” Ludwicki
- Piotr „Banan” Banasiński
- Katarzyna „Ilime” Nosalska
- Hubert „Dżudżu” Ozimek
-Przemysław „Żuczek” Żaczkiewicz

Przypominam, że zadania poszczególnych sekcji zostały mniej więcej przybliżone powyżej. Wszelkie sugestie na temat umieszczenia bądź nie umieszczenia własnej osoby w jakiejkolwiek z sekcji prosimy zgłaszać do opiekunów (organizatorów) bądź koordynatorów. Dotyczy to wszystkich osób, które pragnęłyby pomóc, nie tylko członków stowarzyszenia.

2. Opłata za konwent pozostaje niezmieniona i wynosić będzie 30 zł.
3. Limit miejsc : 200. Konwent nadal pozostaje „na zaproszenie”.
4. Jeśli nic się nie zmieni, to konwent odbędzie się w Głuchowie ( tak jak w roku poprzednim). Dwa pokoje z domku na terenie leśniczówki ( pierwszy – „salon” z kominkiem i drugi – sypialniany) zostaną przeznaczone dla stowarzyszenia. Pozostałe pokoje zostaną oddane do dyspozycji gości. Dostęp do domku będą mieli tylko członkowie stowarzyszenia i oczywiście goście. Będziemy się starali bardzo ściśle tego przestrzegać. Prysznic będzie dostępny dla wszystkich uczestników za drobną opłatą – 2zł.
5. Na miejscu będzie funkcjonował sklepik konwentowy ( w tym pokoju, gdzie poprzednio) ze znacznie rozszerzonym asortymentem m.in. takimi posiłkami jak zapiekanki ,a także z większą ilością gadżetów Toporowych.
6. Obiady nie będą gotowane na miejscu , ale zostanie zamówiony catering. Posiłki ( śniadanie i kolacja ) przygotowywać się będzie tylko dla gości i organizatorów.
7. W konkursie Złote Topory wprowadzone zostaną pewne zmiany, zgodnie z sugestią Mardocka gracze i MG będą wystawiać sobie wzajemnie ocenę na sesji, będzie to wskazówka dla komisji oceniającej. Skład komisji ulegnie zmianie. Ze starego składu pozostanie prawdopodobnie tylko Hubert „Jankoś” Jankowski i Andrzej „Jankes” Jankowski. Ania rezygnuje ze względów oczywistych , Kraszan i K8 już od dawna chcieli zrezygnować. Do komisji wchodzi za to Łukasz „Xarion” Karczmarek. Chcielibyśmy dołączyć jeszcze dwie ,a najlepiej trzy osoby ,ale jeszcze nie ma konkretnych ustaleń kto to będzie.
8. Goście. Oprócz państwa Mochockich i Jacka Komudy, Stowarzyszenie chciałoby zaprosić na konwent Andrzeja Pilipiuka, Witolda Jabłońskiego, Jakuba Ćwieka oraz Jarosława Grzędowicza.
9. Dyżury. Prawdopodobnie na 3 zmiany ( w godzinach 8-16, 16-24, 24-8). Na każdy dyżur będzie przypadał jeden organizator bądź koordynator. Wśród dyżurujących na danej zmianie powinien znajdować się przynajmniej jeden kierowca.
10.Nie zmieniony pozostanie regulamin konwentu.

Są to ustalenia wstępne, więc pewne kwestie mogą się jeszcze zmienić. Wszelkie pomysły mile widziane.
Awatar użytkownika
Bananidło
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Posty: 702
Rejestracja: 16 maja 2008, 15:38
Kontakt:

Re: Komitet Organizacyjny

Post autor: Bananidło »

200 osób w Głuchowie?! Nie wyobrażam sobie tego. W tym roku średnio pewnie było koło 100 osób na terenie konwentu i już było ciasno. Zwiększenie liczby dwukrotnie nie wydaje mi się dobrym pomysłem. 200 osób na jeden prysznic? Przecież to jest przerażające. Oprócz tego to wiązałoby się z jakimiś 25 sesjami jednocześnie! Toporiada w Głuchowie na 200 osób jest według mnie nie do sensownego zorganizowania. Liczba osób na Toporiadzie powinna być jeszcze raz przedyskutowana.

Aby nie wyjść na malkontenta poniżej podaję pod rozwagę kilka pomysłów jakie narodziły się w związku z organizacją Toporiady.

1. Aby rozwiązać problem z obsuwami w programie i zaprowadzić jako taki w nim porządek, proponuję aby podczas każdego punktu programy był obecny Opiekun. Jego zadaniem byłoby przestrzeganie godziny rozpoczęcia i zakończenia punktu programu, a także przewodzenie możliwej dyskusji. Jeżeli miałyby nastąpić jakieś zmiany w programie to Opiekun by o nich decydował i miałby obowiązek powiadomienia o nich uczestników. Muszę się przyznać, że nie jestem autorem tej idei a zaczerpnąłem ją z konferencji na której się sprawdziła.

2. Wydaje mi się, że bardzo dobrym pomysłem byłoby, aby kilka osób miało zadanie wprowadzić nowo przybyłych gości. Przez wprowadzenie mam tu na myśli wskazanie miejsca w którym mogą rozbić namiot, oprowadzenie czy pokazanie ważnych miejsc (np. sklepiku, miejsca z aktualnymi informacjami), oraz przedstawienie najważniejszych informacji o samym konwencie (np. o możliwości skorzystania z prysznica). Na pewno nie zajęłoby to dużo czasu osobom na których spoczęłaby ta odpowiedzialność, a sprawiłoby, że nowi uczestnicy znacznie szybciej zaklimatyzowaliby się na Toporiadzie, a także poznaliby już jedną osobę, która byłaby związana z organizacją i mogłaby odpowiedzieć na ich pytania.

3. Dobrym pomysłem wydaje mi się również wydanie potoporiadowego informatora - małej gazetki podsumowującej Toporiadę. Mogłyby się w niej znaleźć wyniki poszczególnych konkursów, zdjęcia z toporiady, teksty wygłoszonych referatów, lista uczestników itp. Byłaby to świetna pamiątka z Toporiady, którą można by wysłać do wszystkich uczestników.

P.S. Kto to jest p. Balasiński i czemu ma taką samą ksywkę jak ja?
Kto gra w RPG, żyje podwójnie
Awatar użytkownika
Jankoś
Boski Arcyrozjebca +k1200
Boski Arcyrozjebca +k1200
Posty: 5229
Rejestracja: 16 maja 2008, 12:31
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Re: Komitet Organizacyjny

Post autor: Jankoś »

W tym roku przez Topo przewinęło się 153 osoby, jak przewinie się 200 nie będzie to jakaś drastyczna różnica. Teren Głuchowa można lepiej wykorzystać i rozplanować.
Idąc tym tokiem rozumowania, w zeszłym roku powinno odbywać się odbywać 20 sesji ,a było ich bodajże 12. Część osób jest zajęta jako organizatorzy ,część jest w komisji ,a całkiem spora grupa osób świadomie zrezygnowała z sesji na rzecz gier planszowych czy oglądania filmów. W tym roku planujemy więcej takich atrakcji dodatkowych. Co do prysznica to rozważamy uruchomienia też prysznica na piętrze bo znajduje się on poza pokojem gościa. Zresztą w sprawie miejsca nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa.
Ad 1 Bardzo dobry pomysł ,tym właśnie powinna się też zająć sekcja k8.
Ad 2 To także bardzo dobry pomysł. Trzeba będzie wyznaczyć kilka osób do tego zadania.
Ad 3 Ja raczej myślałem(w sumie to niezrealizowany pomysł Lonia z zeszłego roku) o gazetce wydawanej w trakcie konwentu, z relacjami z dnia poprzedniego, ale Twój pomysł też jest wart przemyślenia.
"Rava urbs mea,societas "Secures" vita mea"

Dajcie żyć po swojemu - grzesznemu,
A i świętym żyć będzie przyjemniej!
Awatar użytkownika
Phishy
Hamierykański tomahawek
Hamierykański tomahawek
Posty: 135
Rejestracja: 06 wrz 2008, 13:14

Re: Komitet Organizacyjny

Post autor: Phishy »

Zgłaszałam się do pomocy z materiałami.
Liczba graczy. Nie ilość. Na mój ogon! <><
Awatar użytkownika
Jankoś
Boski Arcyrozjebca +k1200
Boski Arcyrozjebca +k1200
Posty: 5229
Rejestracja: 16 maja 2008, 12:31
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Re: Komitet Organizacyjny

Post autor: Jankoś »

Z tego co wiem Bączek bardzo chętnie przyjęła Twoją pomoc, mówiła nam o tym na spotkaniu. Przypuszczam ,że nie uwzględniła Cię na liście z prozaicznego powodu nieznajomości Twoich danych :)
"Rava urbs mea,societas "Secures" vita mea"

Dajcie żyć po swojemu - grzesznemu,
A i świętym żyć będzie przyjemniej!
Awatar użytkownika
Ślimak
Conan™ Seria Limitowana
Conan™ Seria Limitowana
Posty: 1341
Rejestracja: 16 maja 2008, 20:29
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Re: Komitet Organizacyjny

Post autor: Ślimak »

Bączek pisze:W konkursie Złote Topory wprowadzone zostaną pewne zmiany, zgodnie z sugestią Mardocka gracze i MG będą wystawiać sobie wzajemnie ocenę na sesji, będzie to wskazówka dla komisji oceniającej.
Sugerowałem to już od czasu pierwszego konkursu na ZT ale jakoś nikt mnie nie słuchał. :evil:
Bączek pisze:Oprócz państwa Mochockich i Jacka Komudy, Stowarzyszenie chciałoby zaprosić na konwent Andrzeja Pilipiuka, Witolda Jabłońskiego, Jakuba Ćwieka oraz Jarosława Grzędowicza.
Jak chcecie w trzech pokojach upchnąć siedmiu gości (+Alicja)?
Bananidło pisze:Aby rozwiązać problem z obsuwami w programie i zaprowadzić jako taki w nim porządek, proponuję aby podczas każdego punktu programy był obecny Opiekun. Jego zadaniem byłoby przestrzeganie godziny rozpoczęcia i zakończenia punktu programu, a także przewodzenie możliwej dyskusji. Jeżeli miałyby nastąpić jakieś zmiany w programie to Opiekun by o nich decydował i miałby obowiązek powiadomienia o nich uczestników.
Odpowiem cytatem.
Michał Mochocki pisze:I jakimś cudem udaje im się łączyć swobodę ze sprawnością organizacyjną. Na miejsce zwieźli namioty, meble, kuchenkę, sprowadzili toaletę przenośną, wypożyczyli konie na Jackową prelekcję, uruchomili sklepik działający niemal cały dzień, w piątek i sobotę wydawali z kotła ciepły obiad, drukowali na miejscu dyplomy dla zwycięzców konkursów, pilnowali zapisów na sesje itd. itp. A przy tym wcale nie narzucali uczestnikom sztywnego rygoru, pozwalali np. na opóźnienia prelekcji czy konkursów i jakoś nikomu to nie wadziło. Sami nieraz żartowali, że na Toporiadzie żaden punkt programu nie rozpocznie się dokładnie o czasie. Było to przedziwne połączenie profesjonalizmu w ważnych sprawach i nieskrępowanej swobody w pomniejszych.
Bananidło pisze:P.S. Kto to jest p. Balasiński i czemu ma taką samą ksywkę jak ja?
To jest człowiek, który sie nazywał Banasiński zanim zaczął smarować klamki kałem. :twisted:
^sadam pisze:Od takich rzeczy były, są i będą zawsze bab.. eee... Siekierki :).
No wszystko się zgadza przecież... :twisted:
^sadam pisze:Ja jestem przeznaczony do wyższych celów :D.
I tym zdaniem właśnie zapewniłeś sobie pozostanie w sekcji I. :lol:
Religion is like a penis. It's fine to have one and it's fine to be proud of it, but please don't whip it out in public and start waving it around... and PLEASE don't try to shove it down my child's throat.
Awatar użytkownika
Bananidło
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Posty: 702
Rejestracja: 16 maja 2008, 15:38
Kontakt:

Re: Komitet Organizacyjny

Post autor: Bananidło »

Wracając do kwestii zaproponowanych przeze mnie opiekunów:
Toporiada z każdym rokiem się rozrasta, liczba osób zwiększa się i coraz częściej zdarza się, że organizatorzy nie znają osobiście uczestników. Pociąga to za sobą potrzebę coraz lepszej organizacji. Metody, które sprawdziły się rok temu, nie koniecznie sprawdzą się w nowym roku, gdy liczba uczestników wzrosła. Dodatkowo na organizatorach spoczywa zadanie udoskonalania i usprawniania Toporiady a nie spoczywania na laurach.

Oczywiście zgadzam się, że pewna swoboda jest ważnym plusem Toporiady, dlatego proponuję wprowadzić właśnie opiekunów programu, którzy będą pilnować przebiegu poszczególnych punktów jak i całego programu, lecz przez swoje istnienie nie spowodują patologicznego trzymania się wcześniej narzuconych ram. Gdy zajdzie potrzeba zmiany w programie, przesunięcia jakiegoś punktu programu, czy przedłużenie/skrócenie go to zawsze będzie osoba która będzie o tym decydować i która poinformuje uczestników o zmianach. Jeżeli przyjąć zasady z poprzedniego roku to jestem pewien że zapanuje chaos i powszechna dezinformacja bo sami koordynatorzy nie będę potrafili odpowiedzieć na pytanie jaki punkty programu się teraz odbywają i jakie zaraz się zaczną.
To jest człowiek, który sie nazywał Banasiński zanim zaczął smarować klamki kałem
To bardzo dobrze, że tak niemoralna i pozbawiona zahamowań osoba już nie nosi tego samego nazwiska co ja. 8-)
Kto gra w RPG, żyje podwójnie
Awatar użytkownika
Jankoś
Boski Arcyrozjebca +k1200
Boski Arcyrozjebca +k1200
Posty: 5229
Rejestracja: 16 maja 2008, 12:31
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Re: Komitet Organizacyjny

Post autor: Jankoś »

Co do gości.
Mamy w domku pięć miejsc noclegowych. Będziemy próbować zaprosićsiedem osób. Bardzo wątpie żeby wszyscy zgodzili się przyjechać. Jeśli taki cud by się wydarzył można by dwie osoby na nocleg wozić na RPG-ową na przykład. Damy radę.

W sprawie opiekunów zgadzam się z Bananem, swoboda ok, ale będziemy mieli dzięki opiekunom pewną kontrolę i wiedzę w kwestii ptrzesunięć programu.

Ślimaku idea karteczek dla graczy i MG przewijała się od dawna ,ale nie została zrealizowana, tak samo jak opracowanie przejżystych kryteriów oceniania. W tym roku po prostu trzeba to zrobić.
"Rava urbs mea,societas "Secures" vita mea"

Dajcie żyć po swojemu - grzesznemu,
A i świętym żyć będzie przyjemniej!
Awatar użytkownika
Hunter
Boski Arcyrozjebca +k1200
Boski Arcyrozjebca +k1200
Posty: 1670
Rejestracja: 16 maja 2008, 11:18
Kontakt:

Re: Komitet Organizacyjny

Post autor: Hunter »

To co ja mam do zrobienia w swojej sekcji to pewnie strona internetowa glownie i moze jakies inne cos w tym stylu. Ogolnie wszystko przed toporiada.

Dlatego chcialbym do czegos jeszcze sie przydac glownie w trakcie toporiady. Moge oprowadzac przyjezdnych uczestnikow, moge byc jakims opiekunem, moge miec jakis dyzur - obojetne. Tylko niechcialbym miec dyzuru w czasie sesji dlatego ze ostatnio mialem a pozatym toporiada to praktycznie moja jedyna (albo jedna z bardzo nielicznych) szansa zeby zagrac.

Jesli moglbym sie do czegos przydac tez przy organizacji to z checia sie podejme.
ODPOWIEDZ