Ja też po % nie jeżdżę i oto chodzi, a tak dla przypomnienia, zgodnie z regulaminem "Toporiady" picie napojów alkoholowych poza piwem w umiarkowanych ilościach jest zabronione.
Wracając do twojej wypowiedzi odnośnie bycia do dyspozycji tylko pierwszego dnia to ja dziękuje za takiego pomocnika co ma się zamiar uchlać już na drugi dzień. Jeżeli serio traktujesz swój udział w Toporiadzie to mam nadzieję, że zmienisz swoje nastawienie co do obowiązków spoczywających na TOPORACH.
Dla przypomnienia "Organizator" sekcji logistycznej decyduje o rozplanowaniu dyżurów kierowców i ochrony podczas TOPORIADY.
Sekcje organizacyjne na Topo 2009
Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009
Nikt nie jest doskonały.
- Jankoś
- Boski Arcyrozjebca +k1200
- Posty: 5242
- Rejestracja: 16 maja 2008, 12:31
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009
Na obronę Ziomala chciałem zauważyć ,że nie jest on członkiem Toporów i pomaga nam z dobrej woli ,a nie z obowiązku.Od toporów możemy wymagać inni pomagają z dobrej woli. Poza tym Bączek ,która wpisała go do tej sekcji "zapomniała" w ogóle spytać czy chce Ziomala czy chce nam pomagać.
"Rava urbs mea,societas "Secures" vita mea"
Dajcie żyć po swojemu - grzesznemu,
A i świętym żyć będzie przyjemniej!
Dajcie żyć po swojemu - grzesznemu,
A i świętym żyć będzie przyjemniej!
Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009
W takim razie zwracam honor. Pomyliłem Cię z bratem.
Nikt nie jest doskonały.
Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009
Skoro temat trochę odżył (chociaż chyba lepiej było jak sobie spokojnie leżał ) to chciałem zapytać:
czy jest już rozpisany grafik dla sekcji IV (nawet prowizoryczny)?
czy jest już rozpisany grafik dla sekcji IV (nawet prowizoryczny)?
"Kładę laskę na to czy masz dysleksję, dysortografię, dysgrafię czy jeszcze jakieś inne dysmózgowie. Staraj się, bo napierdzielanie ortami jak gnojem po polu to zwykłe niedbalstwo!"
Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009
Panie Andrzeju, jak już Jankoś napisał: nie jestem oficjalnym członkiem toporów (stowarzyszenia), a o tym, że wpisany zostałem na listę dowiedziałem się przypadkiem podczas jednej z imprez na Piotrkowskiej u Huntera. Z dobrej tylko woli oraz sympatii dla Toporów mam zamiar pomóc przy przygotowaniach chociaż będę musiał kombinować jak mam się urwać z 2 dni obowiązkowych praktyk z uczelni aby pomagać w przygotowaniach w czwartek i/lub piątek (podobnie jak w zeszłym roku)... Równie dobrze mógłbym po prostu przyjechać na gotowe po południu/wieczorem jak większość innych gości i o nic się nie martwić.Jankes pisze:Ja też po % nie jeżdżę i oto chodzi, a tak dla przypomnienia, zgodnie z regulaminem "Toporiady" picie napojów alkoholowych poza piwem w umiarkowanych ilościach jest zabronione.
Wracając do twojej wypowiedzi odnośnie bycia do dyspozycji tylko pierwszego dnia to ja dziękuje za takiego pomocnika co ma się zamiar uchlać już na drugi dzień. Jeżeli serio traktujesz swój udział w Toporiadzie to mam nadzieję, że zmienisz swoje nastawienie co do obowiązków spoczywających na TOPORACH.
Dla przypomnienia "Organizator" sekcji logistycznej decyduje o rozplanowaniu dyżurów kierowców i ochrony podczas TOPORIADY.
A mój poprzedni post napisałem, aby uprzedzić, że nie wiem czy będę w stanie prowadzić samochód po 2 czy 3 dniach toporiady (nie oszukujmy sie - nawet jak człowiek wypije z 5-6 piw w ciągu dnia, to następnego dnia wcale nie musi mieć poniżej 0,1 promila w wydychanym powietrzu).
nic się nie stałoJankes pisze:W takim razie zwracam honor. Pomyliłem Cię z bratem.
Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009
Ziomal, dziękuje za deklaracje pomocy. Jeśli chodzi o grafik dyżurów zostanie on przedstawiony po ustaleniu ostatecznego programu Toporiady oraz ustaleniu liczby konwentowiczów.
Nikt nie jest doskonały.
- Przemas
- Polucja drwala
- Posty: 211
- Rejestracja: 16 maja 2008, 14:22
- Lokalizacja: Miasto kwarciane Rawa
Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009
Niestety ale mój udział na toporiadzie stoi pod dużym znakiem zapytania. Jeśli już bym był to tylko w czwartek i piątek w sobotę rano musiał bym wracać do Rawy. Wynikło pewne nie porozumienie i źle zapamiętałem termin toporiady.
Niemiec Moskal Nie Osiędzie,
Gdy Jąwszy Pałasza,
Hasłem Wszystkich Zgoda Będzie
I Ojczyzna Nasza.
Gdy Jąwszy Pałasza,
Hasłem Wszystkich Zgoda Będzie
I Ojczyzna Nasza.
- Jankoś
- Boski Arcyrozjebca +k1200
- Posty: 5242
- Rejestracja: 16 maja 2008, 12:31
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
Re: Sekcje organizacyjne na Topo 2009
Ze względu na absencję sporej liczby Toporów(Cinek ,Gary, Xarion, Brocka itp.) musiały nastąpić zmiany w podziale na sekcje. Poza tym sekcja Bączka na samej Topo praktycznie nie ma żadnych zadań więc może pomóc innym, proszę tylko aby ich za bardzo nie wykorzystywać ponieważ musieli napracować się przed konwentwem, na przykład dziewczyny przeniesione do sekcji I pierwszej mogą pomóc w sklepiku.
Uaktualniony podział na sekcje organizacyjne:
Koordynatorzy:
-Rafał "Kraszan" Kraska - koordynator do spraw finansowo-organizacyjnych
-Hubert "Jankoś" Jankowski - koordynator do spraw programowych
Sekcja I
Organizator: Joanna "Aćka" Kruczyk
Zakres obowiązków: Przygotowywanie posiłków dla gości konwentu. Opieka nad sklepem konwentowym.
- Aleksandra „Badi” Badowska
- Sonia „Sonic” Żaczkiewicz
- Magdalena „Dziczek” Dzika
- Mateusz "Mati" Ozimek
-Kamil „GerBer” Tęczyński
-Martyna „Tysia” Ciszeska
- Joanna „Rodzynek” Żebrowska
- Emilia „Amelka” Szymańska
Sekcja II
Organizator: Katarzyna „Bączek” Jastrzębska
Zakres obowiązków: Przygotowanie oraz dystrybucja wszelkich materiałów reklamowych ,tekstowych , informacyjnych związanych z Toporiadą przed konwentem i w czasie jego trwania. Między innymi :zaproszeń, programów konwentu, tablic informacyjnych ,tekstów reklamujących konwent w mediach, plakatów , identyfikatorów, koszulek, gazetki konwentu, dyplomów za konkursy ,listy obecnych na konwencie . Także obsługa akredytacji, opieka nad gośćmi i oprowadzanie nowo przybyłych konwentowiczów..
- Maciej „Hunter” Piech
- Piotr „ HotShot” Piech
- Agata „Sarenka” Filipczak
- Lidia „Mafefka” Kuzyniak
- Paweł „Drwiciel” Witczak
- Agnieszka "Phishy" Taper
Sekcja III
Organizator: Piotr „Sąsiad” Witczak
Zakres obowiązków: Przygotowanie czwartkowego LARPA/LARPÓW
Sekcja IV:
Organizator:Andrzej „Jankes” Jankowski
Zakres obowiązków: Logistyka oraz rozplanowanie i nadzór nad dyżurami. Przygotowanie terenu Toporiady (między innymi namioty itp.) , opieka nad polem namiotowym, rozplanowanie przestrzenne konwentu.
- Tomasz „Ziomek” Rzącki
- Patryk „Sknerus” Kopeć
- Jakub „Dafi” Krawczyk
- Piotr „Litl” Podczaski
- Sylwester „Kryka” Kryczka
- Piotr „Sekret” Sekrecki
-Piotr "Ziomal" Rzącki
-Marek "Cichy" Ciszewski
- Piotr „Suja” Sujka
-Mateusz „Orzech” Orzechowski
Sekcja V:
Organizator: Konrad "k8" Kaczmarek
Zakres obowiązków: Opieka nad poszczególnymi punktami programu. Zapewnienie odpowiednich warunków i przygotowanie miejsca na poszczególne punkty programu. Zakupienie nagród na konkursy.
Pilnowanie przestrzegania czasu trwania poszczególnych punktów programu.
-Sebastian „Trojden” Ludwicki
- Piotr „Banan” Banasiński
- Katarzyna „Ilime” Nosalska
- Hubert „Dżudżu” Ozimek
-Piotr "Urban Ninja" Tęczyński
-Paulina "Paula" Błędek
-Adam "Sadam" Gołka
-Anna "Niemczynka" Howaniec
- Konrad „Rijel” Kacprzak
- Marcin „Mardock” Antosik
Sekcja VI
Organizator Wojciech "Prozac" Anuszczyk
Michał „Jeżyk” Gościk
Dariusz „Lucek” Ludwicki
Przygotowanie filmu przed toporiadowego i filmu i zdjęć z Toporiady
Sekcja VII
Organizator Maciej "Ślimak" Winnicki
Marek "Gasin" Gasiński
Zorganizowanie sobotniego koncertu.
Uaktualniony podział na sekcje organizacyjne:
Koordynatorzy:
-Rafał "Kraszan" Kraska - koordynator do spraw finansowo-organizacyjnych
-Hubert "Jankoś" Jankowski - koordynator do spraw programowych
Sekcja I
Organizator: Joanna "Aćka" Kruczyk
Zakres obowiązków: Przygotowywanie posiłków dla gości konwentu. Opieka nad sklepem konwentowym.
- Aleksandra „Badi” Badowska
- Sonia „Sonic” Żaczkiewicz
- Magdalena „Dziczek” Dzika
- Mateusz "Mati" Ozimek
-Kamil „GerBer” Tęczyński
-Martyna „Tysia” Ciszeska
- Joanna „Rodzynek” Żebrowska
- Emilia „Amelka” Szymańska
Sekcja II
Organizator: Katarzyna „Bączek” Jastrzębska
Zakres obowiązków: Przygotowanie oraz dystrybucja wszelkich materiałów reklamowych ,tekstowych , informacyjnych związanych z Toporiadą przed konwentem i w czasie jego trwania. Między innymi :zaproszeń, programów konwentu, tablic informacyjnych ,tekstów reklamujących konwent w mediach, plakatów , identyfikatorów, koszulek, gazetki konwentu, dyplomów za konkursy ,listy obecnych na konwencie . Także obsługa akredytacji, opieka nad gośćmi i oprowadzanie nowo przybyłych konwentowiczów..
- Maciej „Hunter” Piech
- Piotr „ HotShot” Piech
- Agata „Sarenka” Filipczak
- Lidia „Mafefka” Kuzyniak
- Paweł „Drwiciel” Witczak
- Agnieszka "Phishy" Taper
Sekcja III
Organizator: Piotr „Sąsiad” Witczak
Zakres obowiązków: Przygotowanie czwartkowego LARPA/LARPÓW
Sekcja IV:
Organizator:Andrzej „Jankes” Jankowski
Zakres obowiązków: Logistyka oraz rozplanowanie i nadzór nad dyżurami. Przygotowanie terenu Toporiady (między innymi namioty itp.) , opieka nad polem namiotowym, rozplanowanie przestrzenne konwentu.
- Tomasz „Ziomek” Rzącki
- Patryk „Sknerus” Kopeć
- Jakub „Dafi” Krawczyk
- Piotr „Litl” Podczaski
- Sylwester „Kryka” Kryczka
- Piotr „Sekret” Sekrecki
-Piotr "Ziomal" Rzącki
-Marek "Cichy" Ciszewski
- Piotr „Suja” Sujka
-Mateusz „Orzech” Orzechowski
Sekcja V:
Organizator: Konrad "k8" Kaczmarek
Zakres obowiązków: Opieka nad poszczególnymi punktami programu. Zapewnienie odpowiednich warunków i przygotowanie miejsca na poszczególne punkty programu. Zakupienie nagród na konkursy.
Pilnowanie przestrzegania czasu trwania poszczególnych punktów programu.
-Sebastian „Trojden” Ludwicki
- Piotr „Banan” Banasiński
- Katarzyna „Ilime” Nosalska
- Hubert „Dżudżu” Ozimek
-Piotr "Urban Ninja" Tęczyński
-Paulina "Paula" Błędek
-Adam "Sadam" Gołka
-Anna "Niemczynka" Howaniec
- Konrad „Rijel” Kacprzak
- Marcin „Mardock” Antosik
Sekcja VI
Organizator Wojciech "Prozac" Anuszczyk
Michał „Jeżyk” Gościk
Dariusz „Lucek” Ludwicki
Przygotowanie filmu przed toporiadowego i filmu i zdjęć z Toporiady
Sekcja VII
Organizator Maciej "Ślimak" Winnicki
Marek "Gasin" Gasiński
Zorganizowanie sobotniego koncertu.
"Rava urbs mea,societas "Secures" vita mea"
Dajcie żyć po swojemu - grzesznemu,
A i świętym żyć będzie przyjemniej!
Dajcie żyć po swojemu - grzesznemu,
A i świętym żyć będzie przyjemniej!