NOWY SERWER UO - Postapokaliptyczna średniowieczna Europa

Tutaj zaś, wszelakie stare papierzyska przechowywać będziem.
Awatar użytkownika
^sadam
Katowski No. 666
Katowski No. 666
Posty: 795
Rejestracja: 05 wrz 2008, 15:20
Lokalizacja: Ułan Bator!
Kontakt:

NOWY SERWER UO - Postapokaliptyczna średniowieczna Europa

Post autor: ^sadam »

Przeczytajcie proszę. Zwłaszcza polecam lekturę 'wikingom ze Skierniewic', gdyż mogło by ich to zainteresować, jak i wszystkim interesującym się historią średniowiecznej Europy oraz wszystkim fanom internetowej rozgrywki, którzy mają dosyć kolorowych, koreańskich popierdółek :). Ja mimo, że w UO gram 5-6 lat na jednym serwerze i zarzekałem się, że nie pójdę na inny, bo nie będzie mi się chciało grać od zera. To jednak założenia tego shardu mnie przekonują w 100% i jak to wszystko czytam to po prostu nie mogę zamknąć japy otwartej ze zdumienia :).

Polecam i zapraszam na stronę: http://www.signum-temporis.info/




Signum Temporis to darmowa gra MMORPG osadzona w świecie post-apokaliptycznej, średniowiecznej Europy, oparta na autorskiej fabule historical fiction, gdzie fikcja zaczyna się od globalnego kataklizmu.

Pamiętaj - historia tworzona jest przez zwycięzców. Bądź jednym z nich!


Rok 1000 pogrążył kontynent w ciemnościach i chaosie. Krzyki przerażonej ludności ginęły pośród huku grzmotów i walących się górskich grani. Burze piaskowe omiotły krainy, morza wystąpiły z brzegów, a ziejąca ogniem ziemia ustępowała pod stopami nieszczęsnych mieszkańców miast wchłaniając budynki, warownie oraz setki ludzkich istnień. Ocalałe strzępy ludzkich społeczeństw popadały w szaleństwo, walcząc o przetrwanie w świecie, gdzie jednostka została pozostawiona sama sobie. Jedynym prawem było prawo pięści, jedyną zaś motywacją instynkt... Podczas, gdy rozproszona ludzkość formowała się spontanicznie w zbiorowiska odpowiadające istniejącym niegdyś nacjom, pewien człek nie jadł i nie pił, lecz z twarzą rozświetloną mądrością dziejów karmił się Słowem Przodków ryjąc je w swoim sercu oraz na kamiennych płytach powalonych ścian biblioteki Monte Cassino:

"Dzieci Świata! Dzisiaj wychodzę do was by wam oznajmić, że nie jesteście sierotami lecz dziedzicami. Duch waszych Przodków niech wam przypomni kim jesteście... o zbłąkani! Oto dziedzictwo wasze."

Po dwóch stuleciach od dnia Apokalipsy ziściły się wizje spisane przez Szafarza Proroctwa na kamiennych tablicach. Europejskie nacje natchnione słowami Kodexu oraz zjednoczone pod berłem cesarza Nowego Świętego Cesarstwa Rzymskiego stanęły wespół naprzeciw siłom ciemności, które od dwóch stuleci rasę ludzką nachodzić poczęły.

Akcja gry rozpoczyna się w roku 1221, dwieście dwadzieścia jeden lat po kataklizmie, który w określonym stopniu zniekształcił świat zarówno wizualnie jak i moralnie, mentalnie, wyznaniowo i ideologicznie. Są to jednak zmiany głównie światopoglądowe, które nie eliminują ze świata gry rycerzy na koniach, inkwizycji, stosunków feudalnych, zależności miedzy władzą świecką i kościelną, wiedźm czy zakonów. Gracz nie będzie jednak za każdym rogiem spotykał czarodzieja czy Sukkuba. Nie istnieją tutaj elfy, krasnoludy, ludzie-szczury czy żywiołaki. Pojawiają się pewne elementy fantasy, jednak są na tyle subtelne, że nie rzucają się w oczy... chyba, że w swych podróżach gracz trafi tam, gdzie śmiertelnik trafić nie powinien...
Informacje ogólne

Gra oddaje więc w bardzo dużym stopniu realia średniowiecznej Europy, jednak bez obaw – głęboka wiedza na ten temat nie będzie wymagana.

Gracz może się wcielić w członka jednej z czterech nacji europejskich zjednoczonych w Nowym Świętym Cesarstwie Rzymskim – Słowian z wpływowym rodem Piastów, Normanów z Folkungami na czele, Franków z władczymi Habsburgami oraz Brytów pod władztwem klanu MacDougan – i walczyć z plagą pogańskich Maurów, podstępnymi magami czy uwolnionymi przez Kataklizm istotami, o których wieści pojawiają się coraz częściej.

Staramy się dać możliwie dużo wolności graczom, dzięki czemu każdy będzie mógł mieć znaczący wpływ na to, jak ukształtuje się alternatywna historia post-apokaliptycznej Europy.

Signum Temporis tworzone jest na bazie silnika gry Ultima Online™, wydanej w 1997 przez firmę Origin, z prawami autorskimi przypisanymi Electronic Arts. Nowatorskie rozwiązania mechaniczne nie pozwalają nam jednak nazywać się "serwerem UO". Dlaczego? Ponieważ każdy aspekt gry został opracowany przez nas od nowa. Wprowadziliśmy wiele nowych umiejętności, a dotychczasowe mają inne działanie. Posiadamy własny, realistyczny system śmierci postaci i tracenia przedmiotów, autorskie, niespotykane systemy magii oraz wiary, walki, rozpoznawania imion, skutecznego nagradzania RPG oraz wiele innych. Odeszliśmy przy tym od wielu rozwiązań znanych z serwerów UO stawiających na RPG.


Zupełnie nowa, starannie wykonana, autorska mapa

Mapa świata Signum Temporis jest w całości oryginalnym tworem, odwzorowującym prawdopodobny układ lądów po Kataklizmie. Znajdziecie tu zarówno gwarne miasta, spokojne wsie, jak i niezbadane i niebezpieczne obszary postapokaliptycznych pustkowi i dziczy. Układ mapy był tworzony z myślą o tym, by zachęcić graczy do współpracy i organizowania się w grupy, przy jednoczesnym zadbaniu, by nie zaistniało zjawisko zbędnego przeludnienia lub rozrzedzenia graczy.

Doświadczona, profesjonalna ekipa

Ekipa Signum Temporis składa się z osób, które dysponują doświadczeniem i umiejętnościami potrzebnymi do sprawnego kreowania i zarządzania światami Ultimy Online - wielu spośród nas wspierało jedne z największych polskich projektów, nabytą wiedzę i doświadczenie wykorzystując w tworzeniu od podstaw tego spójnego i ciekawego świata.

Oryginalny, autorski świat

Historia świata Signum Temporis stanowi spójną i konsekwentną całość, opartą o czasy wczesnego średniowiecza i skonstruowaną tak, by pokatalizmowe losy Europy były logiczne i historycznie prawdopodobne. Jednocześnie historia obejmująca tak długi okres czasu jest rozbudowana i szczegółowa, a pamiątki przeszłych zdarzeń odnaleźć można nie tylko w podaniach czy kronikach, lecz również bezpośrednio w świecie gry.

Żyjąca fabuła, questy

Fabuła świata będzie dynamicznie rozwijana przez Mistrzów Gry oraz samych graczy. Poza uczestniczeniem w ważnych wydarzeniach możesz również samemu kreować fabułę świata, zdobywając władzę talentem, skrytobójstwem czy innymi działaniami, które będziesz w stanie sam zorganizować i poprawnie odegrać.

Skuteczna promocja RPG

Signum Temporis jest grą, w której nacisk położyliśmy na konsekwentne odgrywanie rozbudowanych i wiarygodnych postaci, które wspólnie tworzą fabułę i wpływają na losy świata. Postaci takie będą nagradzane za solidną grę, otrzymując realną przewagę nad tymi, które spędzają cały czas tylko na ćwiczeniu umiejętności.

Miejsce dla każdego gracza

Promujemy RPG, jednak nie zamykamy drzwi przed tymi, którzy takich umiejętności (bądź chęci) nie posiadają, lub po prostu cenią sobie bardziej mechaniczną stronę gry. Pod warunkiem dostosowania się do podstawowych zasad prowadzenia postaci, na Signum Temporis znajdzie się miejsce dla każdego gracza.

Całkowicie nowe, dużo bardziej realne rozwiązania mechaniczne

Wszystkie systemy jakie można spotkać w grze, począwszy od umiejętności rzemieślniczych, poprzez głód, na systemie śmierci kończąc, zostały stworzone przez nas od podstaw, tak by wszystko komponowało się z wizją świata gry – unikalnym balansem między oddaniem rzeczywistych realiów epoki a wysoką grywalnością.

System feudalny, klasy społeczne

By odwzorować wiernie społeczeństwo średniowieczne, opracowaliśmy mechanikę systemu feudalnego, który miał w tamtych czasach ogromny wpływ na ludzkie życie. Postaci należą do jednej z kilku klas społecznych: chłopstwa, mieszczaństwa, rycerstwa bądź duchowieństwa, powiązanych ze sobą różnorakimi zależnościami i wzajemnymi oddziaływaniami, mającymi rzeczywisty wpływ na rozgrywkę.

Prawdziwa, działająca gospodarka

Świat Signum Temporis opiera się na realistycznie działającej gospodarce, dużo bardziej złożonej od standardów znanych z UO. Tutaj podaż i popyt towarów w wielkiej mierze zależą od dokonań i pracy graczy, choć rożne losowe zjawiska, jak zarazy czy susze, również wpływają na rynek i ceny, pozwalając graczom na różnorodne formy handlowej aktywności.

Pięć unikalnych, grywalnych nacji -
Słowianie, Frankowie, Brytowie, Normanowie, Maurowie


Dostępnych jest pięć grywalnych nacji, wywodzących się z pięciu wielkich nacji europejskich. Różnią się nie tylko możliwościami, jakie dają graczowi pod kątem fabularnym, odmienną historią, językiem i zwyczajami, ale również własnym miejscem w świecie oraz kilkoma unikalnymi zdolnościami mechanicznymi.

Umiejętności specjalne, profesje jako organizacje

Postaci, zależnie od klasy społecznej, mogą wybrać swoją profesję, otrzymując w ten sposób różne umiejętności specjalne. Wybranie profesji polega na przystąpieniu do organizacji (gildii kowali, gildii złodziei, Zakonu Flamistów, itd.), w której z biegiem czasu można awansować, zyskując kolejne umiejętności. Istnieje również możliwość odejścia z organizacji, po czym zapisania się do innej, a korzystając z nabytego wcześniej doświadczenia, awansować szybciej w jej szeregach.

Brak kar dla gracza za postępowanie jego postaci

Na Signum Temporis za czyny postaci odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie ona, nie gracz. Odeszliśmy od karania graczy czasową blokadą konta (lub innymi restrykcjami) za poczynania jego postaci, takich jak np. morderstwa czy kradzieże. Wprowadziliśmy w zamian różne konsekwencje fabularne dla postaci za ich czyny, kary finansowe, dyby, bądź (bardzo bolesna w posapokaliptycznym świecie) banicja. Gracza obowiązują jedynie pewne zdroworozsądkowe zasady (np.: podstawowego odgrywania postaci).

Liberalne podejście do makrowania i Game Talk

Zmieniliśmy znane z serwerów RPG rozwiązania kar za używanie makr i Game Talk. Naszym zdaniem nie ma sensu karać graczy za coś, czego nie można udowodnić. Dlatego używanie makr i programów typu "UO-Loop" jest dozwolone, o ile gracz jest obecny przy komputerze, a Game Talk będzie karany rozsądnie i tylko w przypadkach gdy proceder ten tworzyć będzie nieuzasadnione fabularnie sytuacje.

Postaci mogą być rozwijane w nieskończoność

Zrezygnowaliśmy z limitów na ilość zdobytych statystyk i procentów umiejętności. Mechaniczne rozwijanie postaci tutaj się nigdy nie skończy! Dzięki systemowi Punktów Doświadczenia (nagród za RPG) można podnosić te limity bez przerwy, choć oczywiście z każdym nabytym procentem umiejętności proces ten postępować będzie coraz wolniej.

Dodatkowe grafiki

Dysponujemy zestawem własnych, autorskich grafik (takimi jak np. portrety, ubrania, zbroje), stworzonymi specjalnie po to, by ubarwić grę i pomóc we „wczuwaniu się” w specyficzny klimat świata, pokonując ograniczenia silnika.

Postaci niebojowe

Przed postaciami na Signum Temporis czeka więcej dróg, niż zostanie wielkim wojownikiem. Spełnij się w jednej z niebojowych profesji, skorzystaj z umiejętności unikania starcia, by prowadzić przyjemną i ciekawą grę, nadrabiając brak umiejętności bojowych innymi, unikalnymi zdolnościami.

Oryginalny system magii

Jak już wspomniano, Signum Temporis zawiera elementy fantastyczne, dlatego też występuje u nas zjawisko magii, znacznie jednak odmienne od powszechnie znanego w Ultima Online. Nie uświadczysz u nas hord magów rzucających fireballe na lewo i prawo, czy niszczących wioski jednym zaklęciem. Osoby parające się magią budzą powszechny niepokój wśród pospólstwa a Inkwizycja tylko czeka, by potencjalnego czarownika spalić na stosie. Oprócz tego, droga do poznania chociażby podstaw sztuk magicznych jest długa i usłana cierniami. Bez jakiejkolwiek przesady można stwierdzić, że magia jest aspektem elitarnym, dostępnym tylko dla tych graczy na serwerze, którzy wykażą się wysokim poziomem odgrywania postaci i nie bojących się możliwości utracenia postaci na stosie. Lecz mimo trudnej drogi do posiadania tej mocy, magia jak wszystkie „zakazane owoce” jest na swój sposób potężna, a możliwości, jakie dawać będzie jej właściwe używanie z pewnością będą hojną odpłatą za podjęte trudy i ryzyko.

Nie musisz stale trenować, by rozwijać swą postać

Jeśli nie przepadasz za koxem (tzn. rozwijaniem umiejętności przez jej wytrwałe używanie) możesz rozwijać postać dzięki jej dobremu odgrywaniu, wychodzeniu z różnymi inicjatywami, aktywnym uczestnictwie w fabule itp. Za takie działania przyznajemy Punkty Doświadczenia, dzięki którym będziesz mógł szybko rozwinąć swoją postać.

Nie musisz znać realiów, by grać

Podania na Signum Temporis nie są trudne – wymagają jedynie odrobiny chęci i znajomości specyfikacji serwera. Tworzenie super-trudnych formularzy mija się z celem, gdyż faktyczna wartość gracza objawia się dopiero w trakcie samej gry. Jeśli jesteś zupełnie nowy w tematyce gier RPG, czy też masz niewielkie pojęcie o średniowieczu – nic nie szkodzi. Chętnie powitamy Cię w swoich progach i wprowadzimy w świat, jeśli tylko reprezentujesz sobą pewien poziom i chcesz się dobrze bawić.
Obrazek
Awatar użytkownika
Skner
Postrach tajgi
Postrach tajgi
Posty: 460
Rejestracja: 16 maja 2008, 11:30
Lokalizacja: Ztamtondtu (Zimbabwe)

Re: NOWY SERWER UO - Postapokaliptyczna średniowieczna Europa

Post autor: Skner »

heretyk!!!!! na stos z sadamem!!!! tylko WOW jest prawniwym MMO, nie bedziesz czcic innych MMO oprucz WOWA ... pamietaj o tym!!!
a ja klade lahe nato czy zygasz na widok moich błeduw ortograficznych... jesli umiesz je wylapac znaczy ze umiesz odczytac sens tego co napisalem bo gówno i guwno zawsze śmierdzi tak samo
kajtek
Pała nie topór
Pała nie topór
Posty: 1
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:25

Re: NOWY SERWER UO - Postapokaliptyczna średniowieczna Europa

Post autor: kajtek »

Polecam serwer http://darkeden.no-ip.info/ rozwija on sie swietnie jest na nim wielu dobrych graczy, wspaniale grono adminow co zawsze sluza pomoca, oraz czesto organizowane turnieje.Zaloguj sie a sam zobaczsz
Awatar użytkownika
Kraszan
Postrach tajgi
Postrach tajgi
Posty: 391
Rejestracja: 16 maja 2008, 13:09
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: NOWY SERWER UO - Postapokaliptyczna średniowieczna Europa

Post autor: Kraszan »

jedyna słuszna idea to L2. Co niektórzy jeszcze brną w mroku błędów i wypaczeń i męczą się w Wowie ale i oni przejdą na jasną stronę mocy i zasiądą do L2. :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
^sadam
Katowski No. 666
Katowski No. 666
Posty: 795
Rejestracja: 05 wrz 2008, 15:20
Lokalizacja: Ułan Bator!
Kontakt:

Re: NOWY SERWER UO - Postapokaliptyczna średniowieczna Europa

Post autor: ^sadam »

Może kiedyś :). Jednak uważam, że gra w Ultimę Online jest zupełnie czymś innym niż dzisiejsze MMORPGi. O wiele lepiej się klimaci, można praktycznie wszystko robić, być kim się chce, to tylko zależy od wyobraźni gracza. Przy czym jest bardziej realistyczna niż WoWy i ElDwa. Już na DM jest w porządku, a na tym serwerze o którym pisałem to wszsytko zapowiada się na prawdę fantastycznie, realistycznie i zgodnie z historią. Jej miłośnikom powinno się spodobać.
Obrazek
Awatar użytkownika
Ślimak
Conan™ Seria Limitowana
Conan™ Seria Limitowana
Posty: 1341
Rejestracja: 16 maja 2008, 20:29
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Re: NOWY SERWER UO - Postapokaliptyczna średniowieczna Europa

Post autor: Ślimak »

Kraszan pisze:jedyna słuszna idea to L2. Co niektórzy jeszcze brną w mroku błędów i wypaczeń i męczą się w Wowie ale i oni przejdą na jasną stronę mocy i zasiądą do L2. :twisted:
L2 to debilny hack&slash polegający na wycinaniu miliardów takich samych mobów gdzie questy są tylko nic nie znaczącym dodatkiem.
Awatar użytkownika
Sekret
Wikingowski überaxe
Wikingowski überaxe
Posty: 613
Rejestracja: 06 wrz 2008, 13:46
Lokalizacja: ŁDZ

Re: NOWY SERWER UO - Postapokaliptyczna średniowieczna Europa

Post autor: Sekret »

Mimo, że jestem noobem, to krótko:


I. Nie będziesz miał gier innych przed WoWem :lol: :lol: :lol:
Podpisy są fajne, więc mam i ja. :P
Zablokowany