Strona 4 z 6

Re: Rasy w Earthdawnie

: 06 wrz 2008, 16:05
autor: Wiś
Nie powiedzialbym, że mechanika w WH jest kompletnie nierealistyczna. Moze faktycznie nie jest to pelny realizm, ale umowmy sie, że stworzenie mechaniki w pelni realistycznej jest niemozliwe. A moim zdaniem rozwiazanie procentwowe (patrz WFRP) jest jak najbardziej na miejscu i dość realistycznie. Potkreślam słowo dość. :)

Re: Rasy w Earthdawnie

: 06 wrz 2008, 16:06
autor: Ślimak
Jankoś pisze:Zgadzam się ,że mechanika WFRP jest grywalna natomiast właśnie przez to jest kompletnie nieralistyczna.
Niestety póki mechaniki RPG są albo grywalne alb realistyczne,dobrze jeśli wogól mają którąś z tych cech :twisted:
W najlepszym wypadku może to być jakiś kompromis pomiędzy tymi dwoma cechami.
Uważam, że jest możliwe stworzenie mechaniki w pełni realistycznej i jednocześnie grywalnej w dodatku uważam, że jest to jedyna możliwa opcja stworzenia takiej mechaniki - musi być ona maksymalnie "odszczegółowiona" a realizm musi w niej zależeć od interpretacji MG. Mimo to postuluję nie kontynuować tego tematu tutaj jeno w jakimś odrębnym miejscu.

Re: Rasy w Earthdawnie

: 06 wrz 2008, 16:13
autor: Jankoś
Załóz taki temat Adminie wobec tego bo jest ciekawy.
Zważ tyko na jedno , że taka mechanika o jakiej piszesz jest dobra tylko dla doświadczonych MG oraz graczy.

Re: Rasy w Earthdawnie

: 06 wrz 2008, 16:14
autor: Kraszan
Heroizm - tak tak to jest to coś co ma zawsze druzyna Margara - czytaj zdolność wpakowywania się w duze kłopoty i umiejętność wyłażenia z nich zawsze niekonwencjonalnymi metodami i tak szalonymi że aż włosy MG stają deba. to właśnie jest heroizm. albo głupota. zresztą to chyba to samo.

Re: Rasy w Earthdawnie

: 06 wrz 2008, 16:15
autor: Mardock
Z niegrywalnością młotka chodzilo mi tylko o to,ze schody zaczynają się przy rozwinietych postaciach i tym,ze w końcu nie ma jak i czego rozwijać.Tez podobnie pojmuje grywalnosc,tylko chodzilo mi niesprecyzowalem o ten jej aspekt.

K8:Odnosnie 8 kostek,fakt nie bylem na wiecej niz 3 kregu,ale wydaje mi sie,ze z tych tabelek mozna miec chyba max.3 rozne kostki+karma+ew.z żywołu coś.Nie wiem jak to zrobileś oszuściku :wink: :twisted:

Odnosnie liczenia ślimaku,trzeba zastosowac twoją metode nauczania ktora chciales wpajac nasz ojczysty języczek,rówież do matematyczki :twisted:

Slimaku nie mówiłem,ze uważasz adeptowosci za nierealną :shock: chodzilo mi o to,ze brak realizmu moze byc spowodowany tym,ze postacie to adepci.
Odnośnie obrony i tego z wspolczynnikami,musze :cry: przyznac :cry: Ci :? racje :twisted:

Odnośnie tego co zauwazyl banan to tez to zauwazylem,naprawde Hubusiu przesadziłes :wink:

Re: Rasy w Earthdawnie

: 06 wrz 2008, 16:16
autor: Jankoś
Mardock pisze: Odnośnie tego co zauwazyl banan to tez to zauwazylem,naprawde Hubusiu przesadziłes :wink:
Czytajcie proszę uważnie posty do których się odnosicie.Mimo to powtórzę jeszcze raz:Bananie ja w tym poście. wypowiadałem się na temat pojęcia Heroizm ,a nie pojęia system w konwencji Heroic Fantasy. To nie są tożsame terminy.

Chyba ,że nie zgadzacie się z takądefinicją słowa heroizm, a nie konwencja heroic fantasy?Wtedy chętnie podyskutuję.Tylko żebyśmy pisali o tym samym, a nie dwóch całkiem róznych kwestiach.

Re: Rasy w Earthdawnie

: 06 wrz 2008, 16:17
autor: Bananidło
Mi to nie pasuje ani do konwencji Heroic Fantasy ani do definicj heroizmu.

Re: Rasy w Earthdawnie

: 06 wrz 2008, 16:18
autor: Mardock
Ja pije do przykładu chłopa,ktory jest poprostu conajmniej nagięty :twisted:

Re: Rasy w Earthdawnie

: 06 wrz 2008, 16:19
autor: Rijel
Szlachcicie sie kur** mac znalezli, nagietych chlopow wszedzie widza, za porzadna robote bysta sie wzieli lepiej nieuki a nie sie czepiata tylko i siedzita w tych swych, no... syferkach. :twisted:

Re: Rasy w Earthdawnie

: 06 wrz 2008, 16:20
autor: Wiś
Panowie (pań nie stwierdzono) - NIE ROZMYWAMY :D