Orichalcum
Toporiada XI
Topory
Toporiada
Złote Topory
Rawa Gra Szanty
Strona główna
Rawski Dzień RPG
Piątek, 2 Lutego 2018

Serdecznie zapraszamy na Rawski Dzień RPG, który odbędzie się już jutro w Zespole Szkół Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej.

Przygotowaliśmy dla Was Sesję Pokazową oraz turniej "Srebrne Topory"!
(W turnieju do zgarnięcia nagrody! ;) )

15:00 - Sesja Pokazowa. Ta atrakcja ma na celu pokazanie Wam na czym polega nasze hobby. Nie będziecie musieli w niej brać udziału. Przyjdźcie, stańcie z boku i zobaczcie na żywo na czym to polega! ;)

17:00 - Turniej "Srebrne Topory".
5 sesji RPG u wspaniałych Mistrzów Gry.
Grasz od niedawna? Nigdy nie grałeś? Nie szkodzi! To turniej robiony z myślą o początkujących graczach. Przyjdź, zapisz się, zagraj! Oczywiście znajdzie się również miejsce dla doświadczonych graczy. Zapraszamy!

Można będzie wziąć udział w następujących sesjach:

 

 

Maciej "Reiver" Kłos
Tytuł sesji: Oblężenie
Zabiorę was do ponurego Brionne, miejsca w którym żaden kapłan nie powie wam dobranoc bo już dawno z stamtąd uciekł. A historia, jak i setki innych tego typu historii zaczyna się na trakcie. Odpychające to miejsce którego dawne przebłyski świetności pokrył grzyb. Szybko poradziliście sobie z bandytami, choć wiecie że to dopiero początek. Lokalne opszczymury to nic w porównaniu z tym co może was czekać. A zwiastunem tego są zastałe zgliszcza będące niegdyś całkiem ładnym miasteczkiem.

max 4 graczy
System: Warhammer 1 edycja

 

Jan "Dżuls" Walendzik
"Powiew grozy, ale z rubasznym uśmiechem w kąciku ust"
Anglia Rok około 1950 Małe miasteczko nad brzegiem morza. Mrok i zapach jodu unoszą się w powietrzu. A Wy tylko beztrosko poszukujecie znajomego waszego wykładowcy. Ach studenci... Czego się nie robi dla zdania roku, co? Ale w sumie pomoc starszemu panu przy organizacji wystawy w muzeum nie wydaje się być niczym problematycznym, a tym bardziej zahaczającym o niebezpieczeństwa i ryzyko utraty życia, a w najlepszym wypadku, zdrowego rozsądku. No chyba, że nie pomagasz bezpośrednio starszemu panu i nie bezpośrednio w muzeum, tylko wiele kilometrów dalej, w małym, brudnym portowym miasteczku, szukając jakiegoś Billa, który to podobno ma dla ciebie ważną paczkę do przekazania. Ale semestr sam się nie zaliczy, nieprawdaż?

4-5 graczy
System: Storytelling, Zew Cthulhu, mechanika własna.

 

Sebastian "Basti" Wawrzyńczyk

Markiz Aristide d'Chercher-Grotte to Wasz dawny znajomy, dyplomata, podróżnik, odkrywca, a teraz Wasz gospodarz w swojej nowej posiadłości na północy Castille. Stare zamczysko wygląda jakby żywcem było przeniesione z wieków średnich. A sam Aristide jest pobudzony gdy wieczorem przy kominku zaczyna opowieść o historii tego miejsca. - Musicie wiedzieć, że ten zamek pamięta jeszcze czasy Drugiego Proroka. Znalazłem nawet zapiski mogące wskazywać, że odwiedził on to miejsce. Jak więc widzicie, przyjaciele, te mury skrywać mogą wiele tajemnic których część pewnie już lada dzień uda mi się rozwikłać. Jutro pokażę Wam to co znaleźliśmy w podziemiach.- przerywa by nalać Wam wina. Nagle drzwi otwierają się z hukiem i do pomieszczenia wdziera się kilkunastu bandytów. Co robicie?

3-5 graczy
System: 7th Sea edycja 2

Hubert "Jankoś" Jankowski

„Czarna Wołga”
Jest rok 1990, Rawa Mazowiecka jak cała reszta kraju zachłystuje się pierwszymi chwilami wolności i kapitalizmu. Wieje wiatr zmian, który dociera nawet na prowincję, powstają pierwsze biznesy, na rynku kwitnie handel z ruskimi, a w tle słychać pierwsze przeboje muzyki chodnikowej jak wówczas nazywano disco polo. Choć w przeszłości bywało różnie i być może nie przetrwalibyście bez szwanku śledztwa nieistniejącego jeszcze IPN to, teraz budujecie nową Polskę jako radni miasta oraz początkujący biznesmeni. Wszystko to jednak przestaje mieć znaczenie gdy odzywają się demony przeszłości i szansa aby odkryć co naprawdę stało się kilka lat wcześniej.
Sesja w klimacie thillera psychologicznego przeznaczona dla trójki raczej zaawansowanych graczy w tym koniecznie jednej dziewczyny.

3 graczy
System: Storytelling z elementami mechaniki Świata Mroku

Monika "Auraya" Czyżowicz

"Krew na Wężowej"
Spokojna, patrolowana przez Dom V'strimon, część Wężowej Rzeki do niedawna była uznawana za jej najbezpieczniejszy fragment. Dlatego też, kiedy na wodzie zaczynają wykwitać plamy krwi, statki znikają bez śladu a okoliczne wioski pustoszeją Shivalahala Domu V'strimon podjęła decyzję o zatrudnieniu Adeptów, których zadaniem będzie przywrócić dobre imię Wężowej. Podejmiecie się?

4-5 graczy
System: Earthdawn.

 

Polecamy

Kino RomaMETALOPLASTYKA

Współpraca

Dziki BezGwardia NavisArmia GoblinówRolando CyrilMuzyczne rejsy po MazurachRawa w to mi graj!Ancient ScrollWOPR
Copyrights © 2009 Topory
Powered by piechdesign.pl