Orichalcum
Toporiada XI
Topory
Toporiada
Złote Topory
Rawa Gra Szanty

Obozy tematyczne na Toporiadzie

Regulamin Wielkiego konkursu obozowego

  1. Wielki Konkurs Obozowy odbywa się na konwencie Toporiada i trwa przez cały czas trwania konwentu.
  2. W konkursie nagrody przyznawane są w następujących kategoriach:
    • Najlepsze Atrakcje
    • Najlepsza Charakteryzacja
    • Najlepsza Baza
    • Najlepszy Obóz Toporiady
  3. W kategorii Najlepsze Atrakcje ocenie podlegają przygotowane przez członków punkty programu, gry LARP oraz spontaniczne inicjatywy.
  4. W kategorii Najlepsza Charakteryzacja ocenia się zarówno przebrania jak i odgrywanie ról przez członków obozu.
  5. W kategorii Najlepsza Baza brane pod uwagę jest przygotowanie miejsca zajmowanego przez Obóz i odpowiednie jego udekorowanie.
  6. W kategoriach Najlepsze Atrakcje, Najlepsza Charakteryzacja, Najlepsza Baza wyboru dokonują uczestnicy konwentu na formularzach otrzymanych podczas akredytacji. Każdy z uczestników może oddać tylko jeden głos.
  7. W kategorii Najlepszy Obóz Toporiady ocenia się zarówno wcześniejsze przygotowanie obozu oraz jego członków, odgrywanie postaci odpowiadających Obozowi i atrakcje zapewnione przez Obóz.
  8. Wyboru w kategorii Najlepszy Obóz Toporiady dokonuje Komisja Konkursowa, której skład zostanie podany na stronie internetowej konwentu najpóźniej dzień przed jegorozpoczęciem.
  9. Każdy Obóz ma obowiązek przedstawić organizatorom pełną listę członków Obozu najpóźniej w dniu rozpoczęcia Toporiady.
  10. Ogłoszenie wyników następuje podczas oficjalnego zakończenia konwentu.
  11. Komisja w wyjątkowych przypadkach może nie przyznać nagrody lub może dodatkowo przyznać wyróżnienie w jednej lub więcej kategoriach.

Skład komisji oceniającej

  • Piotr "Banan" Banasiński (przewodniczący)
  • Paulina "Paula" Błędek
  • Maciek "Hunter" Piech

Obozy zgłoszone na Toporiadę 2012

Wojownicy Szos

Obóz W Klimatach Post-Apo. Wcielając się w bandę szabrowników, cwaniaków czy brutali, najbliżej pasujących do archetypu Neuroshimowej Hegemoni, żyjących na martwym ciele dawnej infrastruktury drogowej... zatrzęsiemy okolicą. Matka - Szosa, nas zrodziła, ubrała, wykarmiła, i pochłonęła

Asur Ehtat - Obóz Elfów

Wieczna Królowa, awatar Ishy na ziemi, żywa dusza Ulthuanu, ma wielu czempionów w każdej prowincji elfiego królestwa. Na jedno jej skinienie, jeden szept, dzieci Asuryana przemierzą świat. Rozbrzmiały rogi i zadźwięczały trąby, wśród drzew niesie się wojenna pieśń. Rozkaz został wydany.

Obóz Aniołów i Demonów

Stworzenia z otchłannych czeluści i z niebiańskich równin znów przybywają by skusić śmiertelników na przejście do jednej ze stron w odwiecznej walce dobra ze złem oczywiście nie zapominając przy tym o tańcach, hulankach, swawolach i ogółem mówiąc o dobrej zabawie.

Zamek Amber

Amber! To słowo uderzyło we mnie jak grom!
Coś się w tym kryło, coś porywającego i potężnego.
Oto odpowiedź.
Amber. Klucz do wszystkiego tkwił w Amberze. Tajemnica całej historii leżała w Amberze, w jakimś wydarzeniu, które miało tam miejsce niezbyt dawno temu, jak należało przypuszczać. Muszę poruszać się na palcach. Muszę udawać, że wiem to wszystko, czego nie wiem, a jednocześnie kawałek po kawałku wyciągać informacje od innych. Byłem pewien, że mi się to uda. Przy tej dozie nieufności, jaką sobie tu wszyscy okazywali, nietrudno być enigmatycznym. Tego się będę trzymał. Wyduszę od nich to, co mi potrzebne, zdobędę, co zechcę, będę pamiętał o tych, którzy mi pomogli, a resztę stratuję. Wiedziałem bowiem, że właśnie takie zasady obowiązują w mojej rodzinie, a ja byłem nieodrodnym synem mojego ojca...

Witajcie!
Niech Was nie ucisza majestat Ardeńskiego lasu. Niech nie onieśmiela Was splendor zielonych sztandarów. Tym razem, zapraszamy Was we wszystkodajną Substancję i w nieskończony Cień. Udajcie się na karty Zelaznego, starego strażnika komnaty Wzorca, który podsłuchał i spisał niegdyś fantastyczną opowieść.

Wchodźcie, przyjezdni, do miasta, które jest przyczyną wszystkich miast. Zajrzyjcie na dziedziniec Zamku Amber - siedziby najdumniejszych i najpotężniejszych książąt i czarodziei. Uklęknijcie przed Królem, który nosi Klejnot Wszechmocy. Porozmawiajcie z karłem, który sam się zwariował. Wypijcie kielich z tymi, którzy równie głośno się śmieją pijąc wino, jak i truciznę. Potężne i fantastyczne przygody czekają Was w Amberze.

Każdy mieszkaniec Prawdziwego Miasta, przybysz z Chaosu i istota z Cienia, bawić się będzie w licznych rozrywkach, urządzany jest bowiem Wielki Turniej, a wraz z nim najrozmaitsze gry, wyzwania i zabawy. Z rozkazu Oberona wszyscy książęta Was zapraszają!

Wielka Sala Gier na Zamku Amber będzie udostępniona dla każdego przybysza, który zechce przemieszczać rozmaite figury po najwymyślniejszych planszach, jakie wybierze. Również wolno będzie zagrać kartami taroka i innymi, a także powspominać największe przygody grając w gry narracyjne i przerzucając do woli kości.

Stary karzeł i czarownik, Dworkin Barimen, wykona Wzorzec - źródło Substancji, Cienia i władzy nad Cieniem. Tylko najlepsi z Was dadzą radę przejść przez Wzorzec Amberu.

Król Oberon osobiście powita wszystkich dwoma traktatami - jednym o samym Mieście, jego przyczynie oraz o wszystkich Cieniach, a drugim o tym, jak grać w jedyną grę, która ma znaczenie.

Król Oberon zaprasza tych, których własna moc ośmieli, do konkursu tworzenia światów wedle woli.

Księżniczki Florimel i Fiona urządzą magiczny turniej rysowaniu najpotężniejszych kart.

Księżniczka Florimel, ponadto, śledzić każe Znaku Jednorożca, któremu część oddają nawet bogom podobni książęta Amberu.

Książę Gerard zechce porównać wszystkich naprawdę potężnych przybyszy w konkursie wszechmocy.

Książę Random urządza cassyno na użytek wszystkich, którzy się nie zlękną jego imienia.

Książęta Caine wraz z Corwinem i Bleysem, zapraszają Was na niezwykły turniej, prawdziwy wielobój, w którym Wasza siła, wytrzymałość, psyche i sztuka wojenna poprowadzą Was do tajemnicy wszystkich światów i dadzą Wam władzę, jaką dysponują sami Amberyci!

Przybywajcie więc do Prawdziwego Miasta i niech Znak Jednorożca niesie Wam spokój, dostatek i szczęście. Niechaj Jednorożec Wam sprzyja w Waszych zamiarach i zmaganiach, i niech wspiera godnych zwycięstwa!

Obóz Banitów

W lasach Fryszerki, w karczmie zwanej Toporiada, dziwna rzecz się stała...

-No mówię, że tak było. - Jednooki, barczysty mężczyzna uderzył się w pierś podkreślając gestem, że nie kłamie. - Wszystko, wszystko co mieliśmy!
-Oko pewnie też ci ukradli? - Zapytał rozbawiony młodzian który stał na przedzie grupki gapiów. Tych było całkiem sporo, wszak nie codzień widzi się wariata mianującego się baronem... Wariata który, jeśli nie liczyć radosnej spódniczki z trawy, był nagi jak go natura stworzyła.
-A żebyście wiedzieli. Mnie szklane oko, mojemu woźnicy drewnianą nogę! - Głos barona załamał się, a oczy powędrowały ku górze. - Nawet ją, moją śliczną Stokroteczkę, moją żonkę, moją lejdi!... 
Tłum, niczym jeden mąż, ryknął śmiechem. Popis w wykonaniu samozwańczego barona zdecydowanie był rozrywką dla całej wsi.
-Konie? Rozumiem! Wóz z ładunkiem i miła panienka - to rzecz jasna! Lecz na co jakiemu banicie fanty tak słabej jakości? - Dopytywał młodzian, który nie czekając na odpowiedź ze strony golasa machnął ręką. - Za dużo żeście wypili. Wróćcie lepiej do swej chałupy i się porządnie wyśpijcie... Kertis? Słyszałem że ci się syn urodził. Stawiasz kolejkę!

I tak wszyscy zebrani stracili zainteresowanie jedną historią na rzecz drugiej.

Wkrótce cała Fryszerka zapomniała o pociesznym golasie i przestrodze, którą ze sobą przyniósł. Nikt nie zapuścił się głęboko w las, nikt nie odkrył małego ogniska dookoła którego gromadziła się grupa wesołych kamratów. Nie było żywej duszy, która posłyszałaby szloch niewiasty przywiązanej do drzewa, lub odkryła rozłupane skrzynie ze złotem. Nie znalazł się mąż, który mógłby opisać tańce, hulanki i swawole, jakie odbywały się w nie dużym obozowisku, przy świetle księżyca, w akompaniamencie wycia nie do końca już trzeźwych jegomości.

I ja tam byłem, miód i wino z nimi piłem.
I nie ma się co dziwić, że gdy słońce po uczcie budzi,
nie odnalazłem już swej sakwy, ani też tych ludzi.

Copyrights © 2009 Topory
Powered by piechdesign.pl
protect the watch's luxury replica watches case, crown, and bezel at crushing depths, and inherently lending the watch its nickname.So, in keeping with the traditions of the godfather, we have the fully realized Seiko louis vuitton replica handbags Marinemaster SBDB009 (aka: the "Spring Drive Tuna"); a 600m titanium dive replica watch at the apex of four decades of rolex submariner watch dive watch tradition. Granted.