Orichalcum
Toporiada XI
Topory
Toporiada
Złote Topory
Rawa Gra Szanty
Strona główna » Orichalcum » Aktualności
Poniedziałek, 7 Maja 2018

Ostatnim z czterech Mistrzów Gry, prowadzących Multisesję, jest:

Sebastian "Basti" Wawrzyńczyk

Urodzony w 1978. Fantastyką interesował się od zawsze. Grami fabularnymi od 1994 roku. Zaczynał jako mistrz gry by dopiero po roku siąść po drugiej stronie stołu i spróbować jako gracz.

Od tamtego czasu grał i prowadził większość systemów wydanych po polsku oraz wiele po angielsku. Uwielbia testować nowe mechaniki i konwencje, od sword & sorcery przez horror po cyberpunk i hard sf. Był sędzią na Złotych Toporach, pomaga w organizacji konwentów Twierdza i Cytadela. Jeden z administratorów grupy "Panie i panowie, Zagrajmy w RPG". Prowadzi bloga beastworm.wordpress.com

W Earthdawnie uwielbia powiązanie mechaniki z opisem świata a dodatki do tego systemu uważa za jedne z najlepszych i najbardziej klimatycznych dodatków stawiając je zawsze jako wzór. Jego ulubiona rasa to t'skrangi.
_____________________________________

The last, but not the least ;) Our fourth Multisession Game Master is:

Sebastian 'Basti' Wawrzyńczyk

Born in 1978. He was always been interested in fantasy and scifi, in RPG since 1994. He started as a Game Master, after a year he sit on the other side of the table as player.

Since then he has played and game mastered most systems published in Polish and many English. He loves to test new mechanics and conventions, from sword & sorcery, through horror to cyberpunk and hard SF. He was one of judges in Zlote Topory, he helps in organizing convents Twierdza and Cytadela. One of administrators of biggest Polish RPG facebook group "Ladies and Gentelmen, let's play RPG". He has blog beastworm.wordpress.com

In Earthdawn he loves the connection between mechanics and description of the world, he considers suplements to this system as one of the best and most climatic ones, always putting them as example to follow. His favorite race is t'skrangs.

Poniedziałek, 7 Maja 2018

Kolejnym Mistrzem, który poprowadzi dla Was Multisesję jest:

Michał "Kosmit" Kosmala

Earthdawn jest systemem od którego zaczynał przygodę z "Nazwanymi" erpegami. Sam siebie określa jako "Mistrz Gry od niechcenia", bo... innym w jego drużynie nie chciało się prowadzić. Przez te wszystkie lata dojrzewał jako MG i prowadził sesje w konkursach dla graczy Gramy!, Nerd i Archipelag. Swoje kroki w fandomie stawiał razem z grupą prelekcyjną Master-mind, co doprowadziło do powstania bloga Kosmit Paczy i organizacji trzech mikrokonwentów "Kosmitkon". Jest maniakiem ED, ale nie stroni od innych systemów. Eksperymentuje z połączeniami między światami Earthdawna i Shadowruna, czego efektem była jego sesja "Shadowdawn" na zeszłorocznej Toporiadzie. Ostatnio można go spotkać na warszawskich "Wieczorach Mistrzów" i "Czasie na przygodę".

_______________________________________________

Another champion of the Multisession is:

Michał 'Kosmit' Kosmala

Earthdawn is a system from which he started his adventure with "Named" RPG's. He describes himself as "casually Game Master", because ... others in his team did not want to gamemastering. 
During all these years, he matured as the GM and held sessions in competitions for players Gramy!, Nerd and Archipelag. He put his steps in fandom together with the Master-mind lecture group, which led to the creation of the Kosmit Paczy blog and the organization of three "Kosmitkon" microconventions. He is an ED maniac but he does not avoid other systems. He experiments with connections between the worlds of Earthdawn and Shadowrun, which resulted in his "Shadowdawn" session at last year's Toporiada. Recently, you can meet him at the Warsaw "Champions Evening" and "Time for an adventure".

 

 

Piątek, 4 Maja 2018

Kolejnym znakomitym Mistrzem Gry w Multisesji jest:

Piotr 'Tęcza' Tęczyński

Wychowany na Warhammerze i D&D. Z biegiem lat poznał wiele systemów. Nie boi się eksperymentować z RPG-ami i poznawać nowe światy. 
Lubi wspomnianego już Warhammera i Monastyr ale to EarthDawn fascynuje go najbardziej. Nie lubi sesji liniowych, ceni sobie elastyczność i zdolność improwizacji u mistrzów gry. 
Organizator kilku i koordynator jednej z Toporiad oraz jeden z koordynatorów, zeszłorocznego, Orichalcum. Jego przygoda z ED zaczęła się około 9 lat temu. Od tamtej pory regularnie gra, a od dwóch lat, również prowadzi sesje.

----------------------------------------------------------------
Another excellent Game Master in Multisession is:

Piotr 'Tęcza' Tęczyński

Raise on Warhammer and D&D. Over the years, he get to know many systems. He is not afraid to experiment with RPGs and learn about new worlds. He likes Warhammer and Monastyr but Earthdawn fascinates him the most. He doesn't like line sessions, he values flexibility and the ability to improvise at the Game Masters.
The organizer of several and the coordinator of one of the Toporiada and the one of the coordinators of last years Orichalcum.
His adventure with Earthdawn begins almost 9 years ago. Since then he regularly plays, and for two years, also runs sessions.

 

Piątek, 4 Maja 2018

Pamiętacie zeszłoroczną Multisesję? W tym roku także się odbędzie :DPoprowadzi ją dla Was czterech fantastycznych Mistrzów Gry. 
Oto pierwszy z nich:

Hubert 'Jankoś' Jankowski

Z wykształcenia historyk-mediewista, od dziewiętnastu lat zafascynowany szeroko pojętą fantastyką a przede wszystkim grami fabularnymi. Częściej prowadzi niż gra, zwłaszcza Zew Cthulhu, Monastyr i Earthdawna. Założyciel i prezes Rawskiego Stowarzyszenia Miłośników Gier Fabularnych i Fantastyki "Topory". Koordynator ośmiu edycji konwentu Toporiada, pomysłodawca oraz sędzia odbywającego się na Toporiadzie konkursu na najlepszego gracza i najlepszego MG "Złote Topory". Sędziował również w konkursie "Złote Kości" i Pucharze Mistrza Mistrzów. Koordynował blok RPG na takich konwentach jak Porytkon, Warkon czy SkierCon. Na wielu imprezach twórca punktów programu dotyczących głównie Monastyru, Earthdawna, a także konkursów narracyjnych. Koordynator zeszłorocznego Orichalcum i pomysłodawca, wraz z Maciejem 'Ślimakiem' Winnickim Multisesji w ED.

___________________

Do you remember last year Multisession? This year it will also be held :D It will be leaded for you by four fantastic GM's

Here'e the first one:

Hubert 'Jankoś' Jankowski

A historian-medievalist by education, for nineteen years fascinated by fantasy and, above all, RPG's. More often GM than the player, especially Call of Cthulhu, Monastyr and Earthdawn. Founder and president of Rawa Association "Topory". Coordinator of the eight editions of the Toporiada convention, the promoter and judge of the contest for the best player and the best GM "Golden Axes" held at the Toporiada. He also judged in the "Golden Bones" competition and the Champions Champion Cup. He coordinated the RPG block on such conventions as Porytkon, Warkon or SkierCon. At many events, the creator of program points concerning mainly Monastyru, Earthdawn and narrative competitions. Coordinator last year's Orichalcum and originator, with Maciej 'Ślimak' Winnicki, of Multisession in ED.

Niedziela, 29 Kwietnia 2018

Mamy niezwykły zaszczyt ogłosić, że FASA, wydawca Earthdawna, objął nasz konwent oficjalnym patronatem :D
W związku z tym będziemy mieli dla Was pewną niespodziankę ;)

We have the honor to announce that FASA, the publisher of Earthdawn, became an official Patron of our convention :D
Therefore we wil have some surprise for You ;)

Zapraszamy do polubienia oficjalnego profilu FASY

Niedziela, 29 Kwietnia 2018

Człowiek – Najbardziej standardowa rasa. Żyją w społecznościach. Są wszechstronni i najbardziej zróżnicowani. Oczywiście istnieje wiele ciekawych plemion ludzi różniących się między sobą. W dżungli Sewros zamieszkują Katani, bardzo przyjacielske plemię, które uważa się za opiekunów dżungli zaś na zachodzie Barsawii koczowniczo żyją Dingani. Cecha rasowa: wszechstronność (ludzie jako jedyna rasa mogą się uczyć talentów innych dyscyplin niż własna).

Elf – 190 cm wzrostu, ok 60 kg wagi, smukłe i delikatne, ich twarze są idealnie symetryczne przez co wydają się posągowo piękne. Najważniejsze dla nich są więzy krwi. Najlepiej czują się na łonie przyrody. Prócz zwykłych elfów są w Barsawii Krwawe Elfy. Rzadko opuszczają Krwawą Puszczę gdyż nie są zbyt lubiani. Cecha rasowa: widzenie w słabym świetle.

Krasnolud – 120 cm, 55 kg, mocno zbudowane. Stanowią większość mieszkańców Barsawii. Najlepiej czują się pod ziemią więc świetni z nich górnicy. Są uparte i porywcze. Najważniejszą wartością jest rodzina. Krasnolud zapytany „co u szanownej małżonki” opowie ci całą historie swojego rodu do 10-go pokolenia wstecz. Cecha rasowa: termowizja.

Ork -190 wzrostu, ok 100 kg wagi, włosy sztywne, szorstkie, czarne lub szare, kły lub jeden wystające na górną wargę. Żyją krótko ale bardzo intensywnie, są porywcze, każdy ork ma jedną rzecz, która wprowadza go w gahad czyli nieopisaną furię, której ujście może dać tylko walka. Cecha rasowa: widzenie w słabym świetle.

Troll – 2,5 metra wzrostu, 230 kg wagi, wielkie rogi o różnych kształtach, gęste włosy na głowie, niemal grzywa i kły wystające na górną warge. Nieokiełznane, często agresywne. Najlepiej czują się w górach a najważniejsza wartością dla nich jest rodzina i klan. Cecha rasowa: podczerwień.

Dodatkowo mamy trzy rasy wyjątkowe.

T’skrang – 1,5 wzrostu, pysk jaszczura, łuski i długi ogon dodający drugie tyle długości. To niekwestionowani władcy rzek, istoty przyjazne, ciekawskie, kochające sztuke. Są wesołe i pierwsze do przygody. Mają lek wysokości i muszą regularnie zażywać kapieli inaczej humor im sie psuje. Cecha rasowa: walka ogonem.

Obsydianin – 2,2 wzrostu, 400 kg wagi, istoty bez płci przypominające kamienie, mają szorstką skórę, którą trudno przebić, wydłużoną czaszkę. To istoty które są niemal nieśmiertelne więc na wszystko mają czas. Mówią powoli, rozważnie a ich spokoju nic nie jest w stanie zmącić. Cecha rasowa: próg ran +3, pancerz fizyczny +3

Wietrzniak – 45 cm wzrostu, delikatne skrzydełka (coś pomiedzy motylem a ważką) i niesamowita ciekawość świata to najkrótszy i najtrafniejszy opis tej rasy.
Wietrzniaki stanowią zaledwie garstkę mieszkańców Barsawii i najlepiej czuja się na łonie przyrody. Kochają życie ponad wszystko dlatego nie zostają Ksenomantami. Jako najbardziej magiczne ze wszystkich ras posiadają zdolność rasową spojrzenie astralne. Cecha rasowa: spojrzenie astralne, Obrona Fizyczna +2, lot.

Niedziela, 29 Kwietnia 2018

Przypominamy ;) że żeby wziąć udział w konwencie trzeba się zapisać :D

Oto link:

Strona 1 z 2 [1] [2]

Polecamy

Kino RomaMETALOPLASTYKA

Współpraca

Dziki BezGwardia NavisArmia GoblinówRolando CyrilMuzyczne rejsy po MazurachRawa w to mi graj!Ancient ScrollWOPR
Copyrights © 2009 Topory
Powered by piechdesign.pl